1 شهریور 1391
شماره خبر: 10498

ثابت می‌کنیم شکست استقلال و سپاهان اتفاقی نبود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ثابت می‌کنیم شکست استقلال و سپاهان اتفاقی نبود

سپیدار آنلاین: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تیم ما در بهترین شرایط فنی و روحی قرار دارد و در دیدارهای آتی ثابت می‌کنیم که شکست دادن استقلال و سپاهان در خانه‌های حریف اتفاق نبوده است.
مجید غلام‌نژاد اظهار داشت: همان گونه که پیش از آغاز لیگ برتر وعده داده بودیم،‌ امسال سایپا نسبت به فصل‌های گذشته تفاوت بسیاری داشته و نمی‌خواهیم باز هم در زیر سایه تیم‌های مطرح لیگ باشیم. وی تصریح کرد: به‌عنوان نمونه در 2 فصل قبل بازیکنان و کادر فنی سایپا همه تلاش خود را در زمین انجام می‌دادند،‌ اما در نهایت نتیجه دلخواه هواداران و فوتبال‌دوستان البرزی را به دست نمی‌آوریم. این بازیکن جوان فوتبال افزود: این در حالی است که اگر به روند کسب نتایج ما در فصل‌های 88 – 89 و 89 – 90 دقت شود،‌ در می‌یابیم که روند حرکتی سایپا سیر صعودی داشته و ما جایگاه پانزدهم در 2 فصل قبل را به رده هفتم در لیگ برتر سال گذشته ارتقاء دادیم.
سایپا به دنبال کسب سهمیه آسیا است
غلام‌نژاد ادامه داد: در این فصل هدف ما قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدولی و راهیابی به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا است و با توجه به توانایی و پتانسیل‌هایی که داریم، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست. وی با اشاره به کسب پیروزی برابر سپاهان اصفهان و استقلال تهران در دو هفته اخیر توسط نماینده استان البرز در لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: برخی از رسانه‌ها نوشتند که استقلال و سپاهان هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و حتی تعدادی از خبرنگاران از من پرسیدند که آیا پیروزی‌های سایپا تصادفی و اتفاقی بوده است. هافبک نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: امسال سایپا نسبت به فصول گذشته قدرتمند‌تر و هماهنگ‌تر بازی کرده و کسب 10 امتیاز از 5 دیدار این امر را اثبات می‌کند.
آلومینیوم تیم سختکوش و جنگنده‌ای است
غلام‌نژاد با اشاره به در پیش بودن دیدار تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: اگر چه آلومینیوم به تازگی در جمع تیم‌های لیگ برتر حاضر شده است،‌ اما تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای بوده و هرگز آنها را ضعیف و از پیش بازنده تصور نمی‌کنیم. وی در پایان گفت: هدف سایپای البرز این است که با کسب پیروزی در این دیدار و همچنین کسب 3 امتیاز بازی هفته هفتم در مقابل راه‌آهن به همه اثبات شود که پیروزی‌های قدرتمندانه برابر استقلال و سپاهان اتفاقی نبوده و ما توانایی شکست دادن حریفان مطرح و رقیبان اصلی خود در لیگ برتر را داریم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود