31 مرداد 1391
شماره خبر: 10453

شجاعانه برابر سپاهان بازی کرده و پیروز شدیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شجاعانه برابر سپاهان بازی کرده و پیروز شدیم

سپیدار آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: دلیل اصلی پیروزی برابر سپاهان در اصفهان، بازی شجاعانه بازیکنان ما بود و در نهایت به حق خود نیز رسیدیم.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: بازی با سپاهان و آنهم در ورزشگاه اصفهان شرایط خاص خود را داشته و بسیاری از تیم‌های بزرگ لیگ برتر نیز در این ورزشگاه شکست خورده‌اند. وی تصریح کرد: با این وجود ما برای پیروزی به میدان رفتیم و می‌دانستیم که شکست در هفته پنجم جایگاه سایپا را در جدول رده‌بندی متزلزل می‌کند. هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی پیروزی تیمش در این دیدار چه بود؟ گفت: احساس من این است که بازیکنان سپاهان انتظار چنینی بازی از تیم ما نداشتند و به همین دلیل در دقایق نخست مغرورانه بازی کردند. صادقی افزود: این در حالی است که تیم ما بازی هماهنگ و شجاعانه‌ای را ارائه کرد و در نهایت نیز شجاعت بازیکنان جوان سایپا موجب شد که توانایی‌های خود را به حریف تحمیل کنیم. وی متذکر شد: البته نباید از این نکته غافل شد که حریف موقعیت‌های خوبی داشت که با درخشش دروازه‌بان و تلاش بسیار خط دفاعی سایپا هیچ یک از موقعیت‌های آنها تبدیل به گل نشد.
راه طولانی تا پایان لیگ باقی مانده و نیازمند حمایت بیشتر هستیم
کاپیتان نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا موفقیت‌های سایپا در دیدارهای بعدی تداوم می‌یابد؟ گفت: تاکنون ما موفق به 2 پیروزی بسیار خوب برابر استقلال و سپاهان شده و این نتایج توانمندی‌های سایپا را اثبات می‌کند. صادقی افزود: البته تاکنون 5 بازی از لیگ برگزار شده و راه بسیار طولانی تا پایان مسابقات داریم، لذا اگر بتوانیم در بازی‌های بعدی نیز بازی هماهنگ و شجاعانه‌ای را ارائه دهیم، به طور قطع به هدف خود دست خواهیم یافت. وی در پایان تاکید کرد: در صورتی که هواداران سایپا و مردم و مسئولان استان البرز از ما حمایت کنند، می‌توانیم در دیدارهای باقی مانده نیز موفق باشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود