26 مرداد 1391
شماره خبر: 10378

حضور ورزشکاران البرزی در صف نخست راهپیمایی روز قدس

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حضور ورزشکاران البرزی در صف نخست راهپیمایی روز قدس

سپیدار آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در روز جمعه این هفته جامعه ورزشی البرز در صف نخست راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند داشت.
بهروز منتقمی اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی در طول 3 دهه اخیر همواره در کنار اقشار مختلف مردمی برای دفاع از آرمان‌ها و اصول انقلاب قرار داشته و خواهند داشت. وی تصریح کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و اعتراض به جنایات رژیم منفور و مطرود صهیونیستی یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همواره در طول دوران جمهوری اسلامی در کنار مردم بی‌پناه و مسلمان فلسطین قرار داشته‌اند. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: به طور قطع ورزشکاران ایرانی که مولا و مقتدای خود را حضرت امیر (ع) می‌دانند، خود را جدای از ملت ایران نپنداشته و در طول دفاع مقدس و روزهای سخت همواره از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند. منتقمی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در سال‌های گذشته ورزشکاران و جامعه ورزشی استان البرز نقشی فعال و تاثیرگذار در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم ایفا کرده‌اند. وی افزود: امسال نیز ورزشکاران،‌ مدیران ورزشی و خانواده‌های آنها در صف نخست راهپیمایی حضور یافته و یک صدا علیه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این دولت نامشروع و غاصب فریاد می‌زنند.
ورزشکاران البرزی به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت می‌کنند
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ریزی خاصی برای تحقق این مهم صورت گرفته است؟ گفت: مراسم‌های ملی و مذهبی چون روز قدس و یا 22 بهمن در ایران نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حضور مردم ندارد. منتقمی تصریح کرد: علت این است که ملت ما به وظائف خود در قبال اسلام و انقلاب آگاه هستند و نیازی نیست که با اجرای برنامه‌های تبلیغاتی آنها را به خیابان‌ها و شرکت در راهپیمایی دعوت کرد. وی ادامه داد‌: بنابراین جامعه ورزشی استان البرز نیز به صورت خودجوش در این مراسم بزرگ شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق با ولایت از ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین بار دیگر حمایت خواهند کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود