28 مرداد 1391
شماره خبر: 10422

ارسال کمک‌های بازیکنان سایپا به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ارسال کمک‌های بازیکنان سایپا به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

سپیدار آنلاین: مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه کمک‌هایی را برای مردم زلزله‌زده آذربایجان اهدا و به مناطق آسیب‌دیده ارسال کردند.
مرتضی قنبرپور امروز در کرج اظهار داشت: پس از آنکه اخبار ناگوار از زلزله در برخی مناطق استان آذربایجان منتشر شد، اعضای باشگاه سایپا به مدیریت اعلام کردند که برای ارائه هرگونه کمک به هموطنان آذری‌ زبان آماده هستند. وی تصریح کرد: مدیریت باشگاه سایپای البرز نیز اعلام کرده است که از هیچ تلاشی برای کمک به مردم زلزله‌زده فروگذاری نکرده و آمادگی کامل برای انجام این وظیفه را دارد. مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز بیان داشت: به هر حال ما ایرانی هستیم و امروز هموطنان ما داغدار و نیازمند کمک هستند و هیچ ایرانی نمی‌تواند از کنار این موضوع به راحتی و با سکوت عبور کند. قنبرپور افزود: در همین راستا بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سایپا و مدیریت باشگاه کمک‌هایی را در حد توان خود جمع‌آوری کردند که این کمک‌ها برای اینکه در اختیار مردم زلزله‌زده قرار گیرد، ارسال شده است.
اقدام ورزشکارانی مانند کریم باقری ارزشمند و قابل تقدیر است
وی با بیان اینکه کریم باقری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در تمرین سایپا اقدام به جمع‌آوری هدایای دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه کرد، گفت: در ابتدا کسی نمی‌خواست این اقدام معنوی و ارزشمند رسانه‌ای شود. قنبرپور گفت: مطمئن هستیم کریم باقری که اقدامش برای کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان ارزشمند و قابل تقدیر است نیز نمی‌خواست اخبار تلاش‌های انسان‌دوستانه وی رسانه‌ای و تبلیغاتی شود. وی افزود: با این وجود برای اینکه مردم از روحیه پهلوانی ورزشکاران خود از جمله کریم باقری مطلع باشند، این خبر را منتشر کردیم و امیدواریم دیگر اقشار مردم به ویژه ورزشکاران و مربیان فوتبال به کمک مردم زلزله‌زده و نیازمند آذربایجان بشتابند. وی در پایان بیان داشت: به طور قطع اگر امروز این مشکل برای مردم استان البرز پیش آمده بود، نخستین افرادی که به کمک می‌آمدند مردم آذربایجان بودند و امروز وظیفه ما است که به یاری آنها بشتابیم. لازم به توضیح است، مرتضی قنبرپور مدیر تیم‌های فوتبال سایپای البرز از بیان میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی بازیکنان و مربیان سایپای البرز خودداری کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود