4 تیر 1391
شماره خبر: 8171

انصاری‌فرد باید از سایپا رضایتنامه بگیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

انصاری‌فرد باید از سایپا رضایتنامه بگیرد

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپای البرز گفت: کریم انصاری‌فرد برای رفتن به هر باشگاهی باید از سایپا رضایت‌نامه اخذ کرده و این امر قانون است.
مرتضی‌ قنبرپور اظهار داشت: قانون نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ‌های ایران مشخص و شفاف است و بر اساس این قانون انتقال هر بازیکنی به تیم دیگر نیازمند طی شدن مراحلی است. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تیم پرسپولیس مدعی است که برای خرید کریم انصاری‌فرد نیازمند رضایت‌نامه باشگاه سایپای البرز نیست، این ادعا تا چه اندازه صحت دارد؟‌ گفت: نه خیر. بر اساس قانون انصاری‌فرد باید رضایت‌نامه از سایپا دریافت و سپس به تیم دیگری منتقل شود.
رضایتنامه انصاری‌فرد را صادر می‌کنیم
مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپای البرز با تاکید بر اینکه این باشگاه قصد ایجاد جنجال و حاشیه را ندارد، گفت: طی روزهای آینده رضایتنامه انصاری‌فرد را صادر می‌کنیم، اما معتقدیم که باید حقوق سایپا نیز در این نقل و انتقال رعایت شود. قنبرپور تاکید کرد: این خواسته سایپا یک امر قانونی است و به هیچ عنوان بحث مالی با انصاری‌فرد و هر تیمی که خواهان به خدمت گرفتن وی است، نداریم.
بازیکنان جدیدی از لیگ برتر جذب می‌کنیم
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه روند جذب بازیکنان جدید نارنجی‌پوشان کرجی به کجا رسیده است؟ گفت: روز شنبه نخستین گروه از بازیکنان جدید که 5 نفر بودند به صورت رسمی قرارداد خود را در هیئت فوتبال البرز ثبت کردند. مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپا ادامه داد: ما همچنان در حال فعالیت برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی هستیم و به زودی نفرات جدیدی از لیگ برتر را جذب می‌کنیم. قنبرپور در پایان گفت: ما کار خود را به دور از حاشیه انجام داده و همین امر موجب شده است که تمرینات سایپا در فضایی آرام بدون حاشیه پیگیری می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود