31 مرداد 1391
شماره خبر: 10436

سایپا هنوز قدرت اصلی خود را به نمایش نگذاشته است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سایپا هنوز قدرت اصلی خود را به نمایش نگذاشته است

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: کسب پیروزی برابر سپاهان اصفهان تنها بخشی از توانایی‌های ما را نشان داد و سایپا هنوز قدرت اصلی خود را به نمایش نگذاشته است.
مجتبی تقوی درباره دیدار تیمش برابر سپاهان که با نتیجه 2 بر صفر به سود نارنجی‌پوشان کرجی به پایان رسید، اظهار داشت: ما به خوبی می‌دانستیم که سپاهان تنها به پیروزی فکر کرده و به صورت گسترده حملاتی را بر روی دروازه سایپا انجام خواهد داد. وی تصریح کرد: پیش از بازی به بازیکنان خود گفته بودم که ابتدا باید مراقب دروازه باشیم و اگر در 30 دقیقه نخست گلی را دریافت نکنیم، روند بازی به سود سایپا تغییر خواهد کرد. سرمربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: پس از آنکه توانستیم سپاهان را در 15 دقیقه نخست بازی کنترل کنیم، آنها برای رسیدن به گل حملات بیشتری را طراحی کرده و به همین دلیل روزنه‌هایی در خط دفاعی آنها ایجاد شد. تقوی تاکید کرد: خوشحالم که بازیکنان سایپا توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کرده و در همان نیمه نخست کار را تمام کنند.
پیروزی برابر سپاهان بخشی از توانایی‌های ما را نشان داد
وی با تاکید بر اینکه سپاهان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است، گفت: شکست در این بازی چیزی از ارزش‌های اصفهانی‌ها کم نمی‌کند، اما باید بگویم که سایپا امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد. سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: اگر چه در 5 هفته نخست لیگ برتر نتایج ارزشمند و بسیار خوبی کسب کرده و موفق به پیروزی برابر سپاهان و استقلال شدیم،‌ اما پیروزی‌های فوق تمام توانایی‌های بازیکنان ما را نشان نمی‌دهد. تقوی افزود: پیروزی برابر سپاهان بخشی از قدرت سایپا در این فصل را نشان داد و ما هنوز برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی قرار گرفتن در جمع 3 تیم نخست لیگ برتر برنامه‌ها و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. وی در پایان تاکید کرد: نقطه قوت سایپا بازیکنان جوانی است که از نام و آوازه حریفان پرقدرتی چون استقلال و سپاهان هراسی نداشته و بدون توجه به نام رقیبان، بازی خودشان را انجام و در نهایت به پیروزی می‌رسند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود