3 خرداد 1391
شماره خبر: 7267

هیچ امکانات ورزشی در پروژه‌های مسکن مهر البرز وجود ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هیچ امکانات ورزشی در پروژه‌های مسکن مهر البرز وجود ندارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: متاسفانه هیچ امکانات و فضای ورزشی در پروژه‌های مسکن مهر این استان پیش‌بینی نشده است.
بهروز منتقمی از برخی امکانات و طرح‌های ورزشی در این شهرستان بازدید کرد.
* اولویت دولت توزیع عادلانه امکانات ورزشی است
وی در بخشی از این بازدید با اشاره به برنامه‌های دولت برای توسعه ورزش در کشور اظهار داشت: هدف دولت در این بخش توزیع عادلانه امکانات ورزشی است تا همه مردم به ویژه جوانان ساکن مناطق محروم بتوانند به این امکانات دسترسی داشته باشند. این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ فرد ایرانی نباید در حوزه دسترسی به امکانات ورزشی با مشکل و محرومیت روبه‌رو باشد، گفت: عادلانه نیست که امکانات و تجهیزات ورزشی تنها در مراکز استان‌ها و پایتخت احداث شده و دیگر مردم برای ورزش کردن با محرومیت مواجه شوند. منتقمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اولویت‌بندی دولت در این حوزه موجب شده است که امکانات خوبی در سراسر کشور احداث و ثمره آن را در توسعه ورزش ایران می‌توان مشاهده کرد.
* لزوم توجه به فضاهای ورزشی در پروژه‌های مسکن مهر
وی همچنین به اجرای پروژه مسکن مهر در کشور و به طبع آن در استان البرز اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از مهمترین اقدامات دولت برای خدمت به مردم است و خوشبختانه شاهد خدمت‌رسانی‌ بسیار خوبی در این حوزه بوده‌ایم. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز متذکر شد: البته برخی اشکالات وجود دارد از جمله عدم توجه به احداث فضاهای ورزشی مسکن‌های مهر استان البرز. منتقمی گفت: متاسفانه هیچ یک از این پروژه‌ها دارای امکانات و فضاهای ورزشی نیستند که در صورت بهره‌برداری از طرح مسکن مهر مشکلات و آسیب‌های بسیاری در آینده نزدیک به استان وارد خواهد شد. وی در پایان از مسئولان ارشد البرز و پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر استان خواست تا کمبود این پروژه‌ها در حوزه ورزشی را برطرف کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود