2 شهریور 1391
شماره خبر: 10565

ایو‌بی: ‌بازیکنان آلومینیوم تا دقیقه نود می‌جنگند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ایو‌بی: ‌بازیکنان آلومینیوم تا دقیقه نود می‌جنگند

سپیدار آنلاین: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: ‌حریف این هفته سایپا تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای است که تا دقیقه نود برای اجرای برنامه‌های مربیان خود مبارزه می‌کنند.
مجید ایوبی درباره دیدار تیمش در هفته ششم مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: ما در 2 هفته اخیر 2 پیروزی مهم و ارزشمند را کسب کرده و در آخرین بازی موفق به شکست سپاهان در اصفهان شدیم. وی تصریح کرد: خوشبختانه کسب 6 امتیاز در 2 هفته موجب شد که سایپا تنها یک امتیاز از تیم صدرنشین فاصله داشته و در صورت کسب سومین پیروزی پیاپی در جمع 3 تیم برتر جدول قرار خواهیم گرفت. هافبک نارنجی‌پوشان کرجی با بیان اینکه در این فصل سایپا به دنبال کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی است، گفت: بازی با آلومینیوم بهترین فرصت برای حضور در جمع 3 تیم صدر جدول است و نباید از این فرصت به راحتی بگذریم. ایوبی افزود: خوشبختانه در این دیدار میزبان هستیم و از سوی دیگر بازیکنان سایپا در آمادگی کامل به سر می‌برند و امیدوار به کسب نتیجه هستیم.
* آلومینیوم تیم ضعیفی نیست
وی در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی سایپا شناختی از حریف این هفته خود دارد؟‌ گفت: شب گذشته به همراه کادر فنی فیلم دیدارهای اخیر آلومینیوم را تماشا کرده و مربیان نقاط ضعف و قوت حریف را تشریح کردند. بازیکن میانی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان افزود: حریف این هفته سایپا تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای است که تا دقیقه نود برای اجرای برنامه‌های مربیان خود مبارزه می‌کنند. ایوبی گفت: بنابراین ما بازی سختی را در پیش داریم و اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکنیم، موفق نخواهیم بود. وی در پایان تاکید کرد: سایپا با هدف کسب سومین پیروزی پیاپی و تداوم روند موفقیت به میدان می‌رود و امیدواریم با حمایت هواداران این مهم محقق شود. لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و آلومینیوم هرمزگان عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد. هم اکنون سایپا با کسب 10 امتیاز از 5 هفته نخست رقابت در لیگ برتر به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ششم قرار دارد، اما باید توجه داشت که تیم‌های سوم تا ششم از نظر امتیاز مساوی بوده و 10 امتیازی هستند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود