2 شهریور 1391
شماره خبر: 10599

32 اسكی باز و مربی خارجی برای مسابقات جهانی روی چمن وارد كشور شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

32 اسكی باز و مربی خارجی برای مسابقات جهانی روی چمن وارد كشور شدند

سپیدار آنلاین: 32 اسكی باز ، مربی ، سرپرست و نماینده فدراسیون جهانی برای شركت در نهمین دوره رقابت های اسكی روی چمن بزرگسالان جهان و گرامیداشت هفته دولت وارد كشور و پیست بین المللی دیزین كرج شدند.
رییس فدراسیون اسكی گفت: از این تعداد 27 نفر اسكی باز هستند كه شش نفر آنان را بانوان اسك باز كشورهای ایتالیا، سوییس ، هند، اتریش و چك تشكیلمی دهند.
' عیسی ساوه شمشكی ' افزود: همچنین 30 اسكی باز داخلی كه پنج نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند در قالب تیم ملی در این مسابقات شركت خواهند كرد. وی اضافه كرد: این اسكی بازان امروز را در دیزین به آماده سازی و تمرین می پردازند و از فردا به مدت دو روز در رشته سرعت ' سوپر جی ' و مارپیچ بزرگ با هم به رقابت می پردازند. وی گفت : ' هانس پیتر برندل ' از كشور اتریش به عنوان نماینده فدراسیون جهانی نظارت بر این مسابقات جهانی روی چمن را بر عهده دارد. ساوه شمشكی افزود: برترین های این رقابتها برای شركت در فینال مسابقات جام جهانی نیمه شهریور ماه امسال راهی كشور اتریش خواهند شد. وی یادآور شد: تیم اسكی روی چمن گروه بزرگسالان ایران در سال 2005 میلادی كه در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار شد ، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. اكنون در كشورمان 10 هزار اسكی باز در رشته ها و گروه های مختلف سنی در 15 استان ساماندهی شده اند كه 30 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود