20 شهریور 1391
شماره خبر: 11383

تیم مس در کرمان خطرناک بازی می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

[center]تیم مس در کرمان خطرناک بازی می‌کند[/center
سپیدار آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: حریف این هفته ما در لیگ برتر در خانه خود خطرناک بازی کرده و در صورت غفلت نمی‌توانیم امتیاز لازم را کسب کنیم.
ابراهیم صادقی با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پس از حدود دو هفته تعطیلی از اواخر این هفته اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ و زمان‌بندی اعلام شده، ما در این هفته با مس در کرمان بازی داریم که به طور قطع دیدار سختی خواهد بود. وی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت مس این است که در خانه خود کمتر به حریفان امتیاز می‌دهد و به عبارتی از توان تماشاگران و امتیاز میزبانی به خوبی استفاده می‌کند. هافبک نارنجی‌پوشان کرجی افزود: بنابراین باید در کرمان هوشیار بوده و به مهاجمان و هافبک‌های نفوذی مس اجازه ایجاد موقعیت در مقابل دروازه خود را ندهیم.
باید در دیدارهای خارج از خانه نیز موفق باشیم
صادقی تاکید کرد: بازیکنان سایپا در تعطیلات اخیر لیگ برتر که به دلیل دیدارهای تیم ملی مسابقات لیگ متوقف شده بود، تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و آماده دیدار با کرمان و کسب پیروزی هستیم. وی متذکر شد: هدف سایپا قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدول و گرفتن سهمیه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است، لذا نباید تنها به پیروزی در دیدارهای خانگی اکتفا کنیم. کاپیتان سایپای البرز تاکید کرد: تیم‌هایی که در پایان یک دوره کامل مسابقات دوره‌ای به موفقیت دست‌یافته و رتبه‌های اول تا سوم را کسب می‌کنند،‌ در تمام دیدارها موفق بوده و از کنار هیچ بازی به سادگی عبور نکرده‌اند. صادقی در پایان اذعان داشت:‌ بنابراین ما نیز برای کسب این نتیجه باید در دیدارهای خارج از خانه نیز با تمام توان به میدان رفته و در هر دیدار برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم که با توجه به توانایی بازیکنان و کادر فنی سایپای البرز، توان لازم برای رسیدن به این هدف را داریم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود