27 خرداد 1393
شماره خبر: 124140

«سایپا» مطمئن در فصل نقل و انتقالات

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

«سایپا» مطمئن در فصل نقل و انتقالات


با داغ شدن بازار نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه سایپای البرز به دنبال جبران ناکامی‌ سال‌های گذشته در جذب بازیکنان توانمند است.
تیم فوتبال سایپا که به نمایندگی از استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان حضور دارد، طی سال‌های گذشته در این مسابقات کارنامه قابل قبولی نداشته است.
این تیم در فصل گذشته لیگ برتر با کسب تنها 35 امتیاز از 30 بازی در جایگاه هشتم قرار گرفت. تیم فوتبال سایپای البرز در رقابت‌های لیگ برتر فصل 91 – 92 در جایگاه دهم، 90 – 91 در جایگاه هشتم و 89 – 90 در رده یازدهم قرار گرفته است. بنابراین از سال 89 به بعد نماینده استان البرز هرگز از رتبه هشتم، جایگاه بهتری کسب نکرده است. مدیران باشگاه سایپای البرز برای بهبود وضعیت تیم فوتبال این باشگاه امسال به دنبال جبران ناکامی‌های گذشته بوده و در نخستین اقدام، اشتباه سال گذشته مبنی بر به خدمت گرفتن فیرات بی‌تجربه را با عقد قرارداد با مجید جلالی مربی نام آشنای فوتبال کشورمان به نوعی جبران کردند. همچنین خبرهای تایید نشده از این باشگاه حاکی از آن است که در جذب بازیکنان نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای در دستور کادر فنی قرار گرفته و تا این لحظه انتقال و پیوستن پویا نزهتی، حکیم نصاری، مسیح زاهدی و رضا کرمانی به جمع نارنجی‌پوشان البرزی قطعی شده است. همچنین شایعاتی نیز مبنی بر حضور بهادر عبدی، سعید لطیفی و آرمان شهدادنژاد شنیده می‌شود که تاکنون تایید نشده است. البته خبرهای رسیده حاکی از آن است که سجاد شهباززاده بهترین مهاجم این تیم در فصل‌های گذشته از سایپا جدا شده و با استقلال تهران قرارداد بسته است و حال باید دید که کادر فنی سایپا برای پرکردن خلع شهباززاده جوان و جنگنده چه تدابیری را در سر دارند. رفتن شهباززاده برای هواداران سایپای البرز خاطرات تلخ رفتن کریم انصاری‌فرد، امین منوچهری و سعید دقیقی را زنده کرده است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود