21 تیر 1391
شماره خبر: 8809

رفتن مهاجمان سابق به سایپا ضربه نمی‌زند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رفتن مهاجمان سابق به سایپا ضربه نمی‌زند

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با تلاش همه تیم و به ویژه مهاجمانی که در اختیار داریم، اجازه نمی‌دهیم رفتن بازیکنانی چون انصاری‌فرد و منوچهری به ضرر ما تمام شود.
منصور تنهایی فصل گذشته با پیراهن شاهین بوشهر عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و به همین دلیل با جلب رضایت کادر فنی سایپای البرز در این فصل با لباس این باشگاه به میدان خواهد رفت. وی در فصل یازدهم رقابت‌های از جمله معدود بازیکنان خوب شاهین بوشهر بود و به همین دلیل کادر فنی نارنجی‌پوشان کرجی با جذب وی، امیدوار به افزایش قدرت خط حمله تیم خود هستند. تنهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج بیان داشت: پس از اینکه باشگاه سایپا پیشنهادی به من داد، با چند نفر از پیشکسوتان و حتی کسانی که در این تیم سابقه همکاری داشتند، مشورت کردم.
اعتماد سایپا به جوانان برای مهم بود
وی ادامه داد: شرایطی که باشگاه سایپای البرز دارد و همچنین جایگاه تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر برای من به عنوان یک بازیکنی که می‌خواهم پیشرفت کنم، اهمیت بسیار زیادی دارد. مهاجم جدید نارنجی‌پوشان کرجی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که انگیزه بسیار زیادی به من برای حضور در این تیم داد، اعتمادی است که مدیران و کادر فنی سایپا به جوانان دارند و این امر برای یک بازیکن جوان بسیار مهم است.
خودم را با مهاجمان سابق سایپا مقایسه نمی‌کنم
تنهایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا می‌تواند جای خالی بازیکنانی چون کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری را پر کند، گفت: هرگز خود را با بازیکن دیگری مقایسه نمی‌کنم، چرا که این امر تمرکز هر بازیکنی را بر هم زده و مانع از پیشرفت وی می‌شود. وی متذکر شد: البته می‌دانم هواداران سایپا انتظار بسیاری از مهاجمان جدید دارند و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم استان البرز و پاسخ مناسب به اعتماد کادر فنی به کار خواهم بست.
سایپا امسال جزو مدعیان لیگ برتر است
تنهایی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح شرایط نماینده استان البرز در رقابت‌های فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان اشاره کرد و متذکر شد: تمام بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار بوده و کادر فنی از عملکرد آنها رضایت دارند. وی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و انگیزه بالای بازیکنان به ویژه جوانان، سایپا امسال جزو مدعیان لیگ برتر خواهد بود و برای هر تیمی مشکل‌ساز خواهیم شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود