5 شهریور 1393
شماره خبر: 128156

دو پروژه ورزشی در استان البرز افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دو پروژه ورزشی در استان البرز افتتاح شد


سالن های ورزشی سیاه کلاهان رجایی شهر کرج و بعثت فردیس امروز با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاههای مختلف افتتاح شد.
در مراسم افتتاح این دو سالن که به مناسبت هفته دولت انجام گرفت، مهندس طهایی استاندار البرز، معاونین استاندار، مدیران کل حوزه های مختلف استاندای، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، فرمانداران شهرستانهای کرج و فردیس، مدیران کل دستگاههای دولتی استان و جمعی از اصحاب رسانه و علاقمندان به ورزش حضور داشتند.
ابتدا سالن ورزشی شهیدان میربزرگی رجایی شهر واقع در روستای سیاه کلاهان محمود آباد افتتاح شد. احداث این پروژه با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 1152 متر مربع از سال 1390 آغاز شده بود. سالن ورزشی بعثت رزکان شهرستان فردیس نیز دیگر پروژه افتتاح شده در این روز بود. احداث این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 1152 متر مربع از سال 1390 آغاز شده بود. در مراسم افتتاح سالن بعثت رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت علی الخصوص شهیدان رجایی و باهنر گفت: از تمامی کسانی که در احداث و تکمیل این پروژه ورزشی ما را یاری کردند و نقش پر رنگی در آن داشتند چه در گذشته و چه در زمان حال تقدیر و تشکر فراوان دارم و امیدوارم احداث اینگونه پروژه ها بتواند تا حدی کمبود سرانه ورزشی استان و شهرستانی مانند فردیس را جبران کند.وی در ادامه افزود: خوشبختانه در جلسه ای که امروز با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان داشتیم توانستیم علاوه بر اعتباراتی که وزارت ورزش و جوانان وعده آن را به استان البرز داده بود مبلغ سه و نیم میلیارد تومان نیز به تکمیل سالن سرپوشیده 6000 نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج اختصاص یافت که با این روند امیدواریم ظرف مدت 2 سال این پروژه بزرگ به بهره برداری برسد. شایان ذکر است حضور پرشور مردم و علاقمندان به ورزش در مراسم افتتاح این دو پروژه و انجام برنامه های جذاب و نمایشی توسط ورزشکاران رشته های باستانی، فوتبال، رزمی و ژیمناستیک از نکات جالب توجه این افتتاحیه ها بود.




ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود