10 شهریور 1393
شماره خبر: 128459

باید از دیدارهای خانگی 3 امتیاز کامل را کسب کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

باید از دیدارهای خانگی 3 امتیاز کامل را کسب کنیم


سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اولویت ما کسب 3 امتیاز کامل از دیدارهای خانگی است.
مجید جلالی اظهار کرد: طی 6 هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تا حدودی توانستیم به اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم. وی تصریح کرد: خاصیت رقابت‌های دوره‌ای این است که تیم‌ها در هفته‌های نخست نمی‌توانند تمام اهداف پیش‌بینی شده خود را محقق کنند و رفته رفته با شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت به آمادگی مطلوب می‌رسند.
سرمربی نارنجی‌پوشان البرزی افزود: این شرایط برای سایپا و تیم ما نیز صادق است و در هفته‌های ابتدایی بخش مهمی از کاستی‌ها، ضعف‌ها و همچنین نقاط قوت خود را شناسایی کردیم و در حال حاضر در شرایط مطلوبی به سر می‌بریم. جلالی گفت: نتایج هفته‌های گذشته سایپا برابر حریفان به ویژه نفت تهران و فولاد این موضوع را اثبات می‌کند و تلاش داریم تا در هفته‌های آینده همین روند تکامل و پیشرفت را ادامه دهیم. وی با اشاره به دیدار آتی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان که روز جمعه این هفته برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های اصفهانی به دلیل ویژگی‌هایی که دارند از جمله برنامه‌ریزی بلندمدت، کار بر روی تیم‌های پایه و استفاده از امکانات مناسب، همواره رقبای قدرتمندی برای حریفان خود به شمار می‌آیند. سرمربی تیم سایپای البرز ادامه داد: بنابراین ما برخلاف جایگاهی که هم‌اکنون سایپا و ذوب‌آهن در جدول دارند، با برنامه‌ ویژه به مصاف حریف خود در روز جمعه می‌رویم. جلالی تاکید کرد: هدف و اولویت فعلی ما این است که بتوانیم از دیدارهای خانگی سه امتیاز کامل را گرفته و بتوانیم جایگاه خود را در جدول تحکیم کنیم.
وی گفت: بنابراین باید با تمام توان برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم حضور یافته و با پیروزی برابر حریف، روند موفقیت سایپا را ادامه دهیم. لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های سایپای البرز و ذوب آهن اصفهان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز جمعه این هفته به میزبانی البرزی‌ها برگزار می‌شود. سایپا هم‌اکنون با کسب 7 امتیاز از 6 بازی در رده نهم جدول قرار دارد و نکته مهم این است که این تیم در 2 دیدار اخیر خود 4 امتیاز با ارزش را برابر نفت تهران و فولاد اهواز کسب کرده است. تساوی سایپا برابر فولاد در شرایطی رقم خورد که این تیم در هفته گذشته میهمان اهوازی‌ها بود. ذوب آهن اصفهان نیز در پایان هفته ششم لیگ برتر با کسب 4 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار داشته و چشم امید بسیاری به 3 امتیاز مسابقه برابر نارنجی‌پوشان کرجی بسته است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود