26 آذر 1393
شماره خبر: 133798

البرز ظرفیت رشد و گسترش چندین برابری کوهنوردی را دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز ظرفیت رشد و گسترش چندین برابری کوهنوردی را دارد


رضا زارعی با اشاره به وجود کوههای زیاد و مناسب برای فعالیت علاقمندان در البرز، بر ظرفیت بالای رشد و گسترش چندین برابری این رشته در استان تاکید کرد.
رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مجمع سالانه این هیات ضمن بیان مطلب فوق، با تشکر از مدیرکل و رئیس هیات بخاطر جایگاه خوب کوهنوردی البرز در سطح کشور گفت: البرز تنها استانی است که نام کوهستان بر آن حاکم است و این مسئله خود می تواند نشان دهنده توجه مردم این استان به کوه و کوهنوردی باشد.
وی افزود: همپای این مسئله که نام البرز همیشه در تمامی رشته های ورزشی کشور درخشیده است، این استان نیاز دارد که با بر طرف شدن مشکلات مالی و بودجه ای به دغدغه ها و کمبودهای ورزشکاران و قهرمانان رسیدگی کند. رضا زارعی با اشاره به وجود کوههای پر تعداد و مناسب در استان گفت: البرز از نظر وجود امکانات طبیعی یکی از غنی ترین استان های کشور است و با توجه به این مهم می تواند در جهت رشد و توسعه ی همگانی کردن این رشته جزو استانهای پیشرو باشد. وی ادامه داد: نگاه ویژه به رده های سنی پایه علی الخصوص نونهالان زمینه ساز چشم انداز و آینده ای درخشان برای کوهنوردی استان خواهد بود که البته هم اکنون نیز می توان گفت یکی از بزرگترین ظرفیت های رده های سنی پایه کشور در البرز است. رئیس فدراسیون کوهنوردی در پایان با خبر نصب دیواره جدید صخره نوردی در هشتگرد تصریح کرد: امیدواریم روند رو به رشد هیات همچنان ادامه داشته باشد و در آینده ای نزدیک شاهد رفع تمامی مشکلات و دغدغه های علاقمندان به این رشته در البرز باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود