25 اسفند 1393
شماره خبر: 139468

سرانه ورزشی البرز سال آینده ۲۵ درصد افزایش می‌یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 سرانه ورزشی البرز سال آینده ۲۵ درصد افزایش می‌یابد


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه استان البرز از ظرفیت ویژه ورزشی برخوردار است، گفت: سرانه ورزشی استان در سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.
رضا گل محمدی در نشست با روسای هیئت های رزشی البرز که عصر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه با مسئولان هیئت های ورزشی که در این مراسم شرکت نکردند برخورد می شود، اظهار داشت: در صورت تداوم این عدم حضور افرادی که فرصت بیشتری دارند جایگزین مدیران غیر فعال هیئت های ورزشی می شوند.
وی با تاکید براینکه مدیریت ورزشی یک کار امدادی است، افزود: استان البرز در سال 92 در جایگاه 19 کشور قرار داشت که امید است با همت ورزشکاران و مسئولان در اردیبهشت سال آتی که زمان ارزیابی ادار کل است، به رتبه اول گروه خود دست یابیم. مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه از 83 پروژه ورزشی موجود در البرز 82 مورد تعطیل بود، خاطرنشان کرد: 11 پروژه عمرانی در سال جاری با حضور مسئولان ارشد کشوری در البرز به بهره برداری رسید که افتتاح خانه کشتی البرز از جمله مهم ترین آن ها بوده است.
گل محمدی با اشاره به اینکه در صورت احیای اعتبار 6 میلیارد تومانی بخش مشارکت بودجه ورزش استان به 20 میلیارد تومان می رسد، گفت: راه اندازی شورای عالی ورزش در سال جاری از جمله اقدامات ورزشی استان بوده است. وی با بیان اینکه درنظر داریم با مساعدت شهرداری در هر منطقه شهری یک مجموعه ورزشی احداث شود، تصریح کرد: در بخش استعداد یابی راه اندزی پایگاه قهرمانی از اقدامات شاخص بوه است. وی با اشاره به اینکه 20 هزار دانش آموز فعالیت خود را در پایگاه قهرمانی آغاز کردند، اظهار داشت: در نظر داریم با همت مسئولان و ورزشکاران سرانه ورزشی استان در سال آینده 25 درصد افزایش پیدا کند. مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تاکید براینکه طرح تکمیل ورزشگاه انقلاب از اهداف بزرگ ورزش استان البرز است، خاطرنشان کرد: باید کلیه هیئت های ورزشی استان به نرم افزارهای اطلاعاتی مجهز شود. همچنین در این مراسم قاسم پوستین دوز معاون توسعه ورزش استان البرز تودیع و نادر وادی خیل به این سمت منصوب شد.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود