10 تیر 1394
شماره خبر: 144873

مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان البرز برگزار شد


با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان البرز، محمد اکرمی مجددا به عنوان رئیس این هیئت انتخاب و در سمت خود ابقاء شد.
این مجمع با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، احمد شقاقی نایب رئیس فدراسیون کاراته، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل، اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.در ابتدای مجمع رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور اعضا در این نشست اظهار کرد: کاراته استان البرز جایگاه خوبی در کشور دارد و همواره جزو برترین ها بوده است که این نشانگر تلاش ها و توان بالای ورزشکاران و اعضای این هیئت است. وی تصریح کرد: موفقیت های به دست آمده در کاراته البرز به معنای قانع شدن و بسنده کردن هیئت به این دستاوردها نیست، بلکه می بایست با تلاش بیشتر به آنچه که شایسته ی کاراته کاهای البرزی در سطوح بالاتر کشوری و بین المللی است دست یابیم.
در ادامه محمد اکرمی و مرتضی ایرانمنش 2 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت، هر کدام به بیان نقطه نظرات و معرفی برنامه های خود پرداختند. پس از انجام مراسم رای گیری، محمد اکرمی با کسب 19 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت کاراته استان البرز انتخاب و در سمت خود ابقاء شد. احمد شقاقی نایب رئیس فدراسیون نیز با بیان این مطلب که کاراته البرز همواره جزو استانهای برتر کشور و همدلی و یکپارچگی باعث رشد و ارتقای آن بوده است، گفت: رئیس منتخب، کار هیئت را به تنهایی نمی توان پیش ببرد و قطعا برای تداوم موفقیتها و پیشرفت بیشتر کاراته البرز همه ی اعضای هیئت می بایست دست به دست هم دهند. در پایان نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه و دقت هیئت به دستور العمل و برنامه ی اداره کل در جهت رشد و توسعه تصریح کرد: ساماندهی، استعداد یابی و توجه ویژه به شهرستانها از مهمترین اقداماتی است که هیئت باید در دستور کار خود قرار دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود