3 شهریور 1394
شماره خبر: 147883

جامعه ی ورزش، جامعه ای الگو و به شدت مورد توجه است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

جامعه ی ورزش، جامعه ای الگو و به شدت مورد توجه است


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در افتتاحیه دومین دوره ی مسابقات قرآنی ورزشکاران کشور، جامعه ی ورزش را جامعه ای الگو و به شدت مورد توجه دانست.
مراسم افتتاحیه دومین دوره ی مسابقات قرآنی ورزشکاران کشور با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، دکتر احمدی معاون فرهنگی، اموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، امینی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، معاونین فرهنگی و امور جوانان ادارات کل سراسر کشور و مسئولان فرهنگی فدراسیون ها برگزار شد. در این مراسم قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز که سال گذشته نیز رتبه ی نخست و برتر قرآنی کشور را از آن خود کرده بود، به عنوان تنها استان و نماینده ی دیگر معاونین فرهنگی و امور جوانان ادارات کل سراسر کشور به سخنرانی پرداخت. شمیرانی در ابتدای سخنان با تقدیر از برگزاری مسابقات قرآنی ورزشکاران به عنوان اقدامی فرهنگی و ارزشمند، اظهار کرد: ساماندهی فرهنگی میادین ورزشی بعد از سالها با ورود فرهنگ قرآنی از شعار به عمل تبدیل شد. وی افزود: توسعه ی فرهنگ قرآنی با مفاهیم محور نمودن مسابقات و نگاه جامع محور در این دوره از رقابت های قرآنی، برنامه ریزی و اطلاع رسانی شده است. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر نقش و تاثیر گذاری ورزشکاران در جامعه، خاطر نشان کرد: جامعه ی ورزش جامعه ای الگو و به شدت مورد توجه است که اگر بتوانیم قهرمانان را از این چشمه سیراب کنیم، رمز پهلوانی و جوانمردی را به آنها داده ایم. وی ادامه داد: حرکت سال گذشته در اولین دوره ی مسابقات یک کار اجرایی ارزشمند بود که بلافاصله ارزیابی و آسیب شناسی شد و در واقع امسال کامل تر و جامع تر ارائه گردیده است.
شمیرانی در پایان با بیان این که فعالیت های فرهنگی دیر بازده ولی جنس فعالیت های قرآنی بسیار زود بازده و اثر گذار است، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و قرآنی در ورزش از موفقیت های ماندگار دولت تدبیر و امید و شایسته ی تقدیر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود