4 شهریور 1394
شماره خبر: 147932

حق ورزش ووشو حضور در بازی های المپیک است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حق ورزش ووشو حضور در بازی های المپیک است


ملی پوش البرزی ووشو کشورمان با اشاره به اینکه، حق ورزش ووشو حضور در مسابقات المپیک است، گفت: امیدوارم ورزش ووشو در المپیک ۲۰۲۰ حضورداشته باشد.
حمیدرضا قلی پور اظهار کرد: در طی سال هایی که عضویت تیم ملی را داشته ام موفق به کسب سه مدال طلا و یک نقره مسابقات جهانی شده ام و عزم خود را جزم کرده ام تا چهارمین مدال طلا را به افتخاراتم اضافه کنم. وی افزود: یک ماهی است در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور دارم و با توجه به تغییر وزنم باید انرژی و توان بیشتری بگذارم تا عنوان خوبی را در مسابقات جهانی کسب کنم. ملی پوش ساندای ایران با بیان اینکه در سال های حضور خود در عرصه ملی همواره برای بهترین مدال تلاش کرده است گفت: دوران قهرمانی محدود است و دوست دارم در مسابقات جهانی پیش رو بار دیگر یک مدال طلا برای کشورم به دست آورم. قلی پور ادامه داد: ووشو ایران در سال های اخیر رشد خوبی داشته است و کسب عنوان نائب قهرمانی جهان در سه دوره اخیر و در حضور کشورهای مدعی شرق آسیا نشان از این ارتقاء دارد.
مدال های جهانی ام را به عدد ۵ می رسانم
ملی پوش البرزی ووشو کشورمان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا جمع مدال های جهانی خود را به عدد ۵ برسانم. ملی پوش وزن ۹۰ کیلوی ووشو کشورمان با بیان اینکه حق ووشو حضور در مسابقات المپیک است گفت: چندسالی است مسئولان فدراسیون جهانی در تلاش هستند این ورزش را به جمع رشته های المپیکی اضافه کنند اما متاسفانه موفق نشده اند با این حال امیدوارم با توجه به تلاش های موثر اخیر در المپیک ۲۰۲۰ حضور این ورزش را شاهد باشیم. وی در ادامه با گلایه از نحوه حمایت از قهرمانان در البرز گفت: جای تاسف دارد که فرایند حمایت از ورزشکاران مدال آور در شهر و استانم به مانند دیگر استان ها نیست و توجه به قهرمانان ملی در البرز سطح مطلوبی ندارد. قلی پور تصریح کرد: خیلی از مواقع پس از کسب مدال جهانی و یا آسیایی مسئولان استان زحمت یک تماس تلفنی و تبریک ساده را به خود نمی دانند با این حال ورزشکاران البرزی هیچ گاه برای سربلندی استان و کشورشان کم نگذاشته اند. وی در پایان افزود: تیم جدید مدیریت ورزش استان گام های خوبی را برای حمایت از قهرمانان برداشته اند و امیدوارم با تغییر نگاه ها انگیزه ورزشکاران البرزی برای کسب افتخار بیش از گذشته شود

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود