26 شهریور 1394
شماره خبر: 149320

ظرفیت میزبانی البرز در اختیار مسابقات تیم های ملی قرار می‌گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ظرفیت میزبانی البرز در اختیار مسابقات تیم های ملی قرار می‌گیرد


نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: با رویکردی جدید ظرفیت های میزبانی البرز در اختیار مسابقات تیم های ملی فوتبال قرار می گیرد.
بهروز یمینی اظهار کرد: پس از رفتن سایپا از البرز و بلا استفاده ماندن ظرفیت های بالای میزبانی این استان در فوتبال کشور بررسی های زیادی را داشتیم تا این پتانسیل به کار گرفته شود.وی افزود: در این راستا با نگاه مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و همراهی فدراسیون فوتبال تصمیم بر آن شد تا در مسابقات ملی در رشته فوتبال مشارکت بیشتری داشته باشیم. یمینی با بیان اینکه انجام دیدارهای دوستانه تیم های ملی جوانان ایران و تاجیکستان هم در راستای همین رویکرد انجام می شود گفت: ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج روز گذشته میزبان این بازی بود و شنبه هفته آینده نیز به طور مجدد این بازی را در کرج برگزار خواهد کرد. نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به شرایط مساعد ورزشگاه انقلاب برای پذیرش مسابقات ملی و بین المللی گفت: این ورزشگاه مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و بر اساس استانداردهای مد نظر آنها تجهیز شده است لذا در برگزاری مسابقات بین المللی می تواند در اولویت باشد. یمینی نزدیکی این ورزشگاه به پایتخت را دیگر امتیاز برگزاری بازی در کرج عنوان کرد و گفت: در ماه های اخیر سعی کرده ایم مشارکت بیشتری در برنامه های فدراسیون فوتبال در حوزه میزبانی از مسابقات ملی داشته باشیم و پذیرای تیم های ملی رده های سنی مختلف در البرز باشیم.
ارائه پیشنهاد برای پذیرش میزبانی برخی کشورها
وی با بیان اینکه پیشنهادهایی برای میزبانی از بازی های تیم های ملی دیگر کشورها به این استان شده است گفت: با توجه به شرایط خاص برخی از کشورها در موضوع برگزاری مسابقات خود و مشکلات امنیتی آنها رایزنی هایی با این استان شده است تا پذیرای برخی مسابقات رسمی آنها باشد. وی تصریح کرد: در این خصوص صحبت های اولیه انجام شده و در حال بررسی شرایط برای محقق کردن این پیشنهاد فدراسیون فوتبال هستیم. وی در پایان افزود: فوتبال ملی کشور می تواند بر روی استان البرز و ظرفیت های بالای آن در حوزه میزبانی ها تکیه کند.این استان در گذشته و با برگزاری چندین بازی ملی در سطوح مختلف این توانمندی را به اثبات رسانده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود