11 شهریور 1394
شماره خبر: 148330

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در کرج به دیدار تاجیکستان می‌رود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در کرج به دیدار تاجیکستان می‌رود


رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج اواخر شهریور ماه میزبان دیدار دوستانه تیم های ملی جوانان ایران و تاجیکستان خواهد بود.
محمد محمودی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به هیئت استان البرز پیشنهاد برگزاری دو بازی تدارکاتی تیم ملی جوانان را به این استان داده است. وی افزود: بر این اساس ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج در روزهای ۲۵ و ۲۸ شهریور ماه میزبان دو بازی تدارکاتی و دوستانه تیم ملی جوانان کشورمان با تاجیکستان خواهد بود. محمودی ادامه داد: ما موافقت خود را با میزبانی از این دو بازی ملی اعلام کرده ایم و مشکلی برای انجام آنها نداریم. رییس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه پیشنهاد میزبانی بازی های رسمی تیم ملی جوانان در مسابقات پیش رو را هم به فدراسیون فوتبال داده ایم گفت: ورزشگاه انقلاب کرج جزو ورزشگاه های تایید شده کنفدراسیون فوتبال آسیاست و بر این اساس اعلام کرده ایم می توانیم رقابت های رسمی تیم ملی جوانان را در کرج پذیرا باشیم.
وی با تاکید بر اینکه شرایط ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج به طور کامل مهیای برگزاری مسابقات رسمی و بین المللی است گفت: در خصوص بازی ایران و گوام و لغو آن در کرج عوامل دیگری دخیل بود و بحث نواقص ورزشگاه انقلاب کرج به هیچ عنوان مطرح نبود. محمد محمودی در پایان افزود: نزدیکی البرز به تهران این بستر را ایجاد کرده است تا مشارکت خوبی در رویدادهای ملی داشته باشیم و این موضوع را به فدراسیون فوتبال و کمیته تیم های ملی هم اعلام کرده ایم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود