5 مهر 1394
شماره خبر: 149798

میزبانی از فستیوال مدارس فوتبال کشور ارزشمند بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

میزبانی از فستیوال مدارس فوتبال کشور ارزشمند بود


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: میزبانی از سومین فستیوال مدارس فوتبال کشور کار بسیار ارزشمندی بود که به خوبی به پایان رسید.
رضا گل محمدی با ابراز رضایت از برگزاری این فستیوال در کوهسار استان البرز، گفت: میزبانی این فستیوال که از پنج سال پیش با مدیریت دکتر علیزاده، رئیس آکادمی فوتبال ایران آغاز به کار کرده مسئولیت بسیار بزرگی برای ما بود که خوشبختانه با تمهیدات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته به خوبی پایان پذیرفت. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز که از کارگاه‌های آموزشی این فستیوال نیز بازدید کرده بود با بیان آن که فوتبال ایران در آینده‌ای بسیار نزدیک اثرات مثبت برنامه‌ریزی‌های امروز را خواهد دید، افزود: توجه بسیار خوبی که امروز به رده‌های پایه فوتبال در حال انجام است کار بسیار زیبایی است به طور قطع در آینده‌ای بسیار نزدیک اثرات مثبت آن در تیم‌های ملی دیده خواهد شد. وی با اشاره به این که برای رده های سنی پایه که آینده سازان ورزش کشور هستند هر کاری انجام دهیم کم است، گفت: باید ورزشکارانی را برای آینده تربیت کنیم که علاوه بر ورزش قهرمانی، مباحث اخلاقی و جوانمردی نیز در وجود آنان نهادینه شود. گل محمدی اظهار کرد: در شرایط فعلی درس و اخلاق در ورزش بسیار کمرنگ‌تر از گذشته شده است که این موضوع می‌طلبد با آموزش بازیکنان نونهال و نوجوانان و مزین کردن آنان به این دو ویژگی بسیار مهم آینده ورزش کشور را در همه ابعاد بیمه کنیم.
وی یادآور شد: بسیاری از معضلات و مشکلات ورزش کشور حاصل همین بی توجهی به مقوله درس و اخلاق است ، امیدوارم باشگاه های فرهنگی ورزشی ما با توجه به کارکرد اثر گذار خود بستر لازم را برای ظهور و بروز ورزشکاران شاخص در ابعاد اخلاقی، تحصیلی و فنی فراهم کنند. سومین فستیوال مدارس فوتبال کشور روز پنجشنبه آغاز و عصر روز جمعه در اردوگاه ایثار استان البرز به پایان رسید.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود