6 مهر 1394
شماره خبر: 149899

زیرساخت های ورزشی در هشتگرد پیش بینی شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

زیرساخت های ورزشی در هشتگرد پیش بینی شده است


مسئول نمایندگی اداره ورزش وجوانان شهر جدید هشتگرد گفت: زیرساخت های لازم ورزشی برای آینده شهرجدید هشتگرد پیش بینی شده و از این بابت نگرانی وجود ندارد.
جواد گلسرخی اظهار کرد: خوشبختانه در سایه یک همکاری مشترک میان شرکت عمران، شهرداری و شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهر جدید هشتگرد برنامه ریزی خوبی برای ارتقاء سرانه های ورزشی صورت گرفته است. وی افزود: با توجه به افزایش سکنه این شهر در آینده نزدیک قطعات زمین لازم با متراژهای مناسب برای احداث سرانه های ورزشی اختصاص یافته است و نگرانی از بابت فقدان زمین در آینده نداریم. گلسرخی با بیان اینکه راه اندازی مترو کرج به هشتگرد جمعیت زیادی را به این منطقه در آینده نزدیک سرازیر خواهد کرد گفت: شرایط به گونه ای است که با بهره برداری از مترو هشتگرد واحدهای آماده به تحویل شهر جدید مملو از جمعیت خواهد شد و ما از هم اکنون در حال ایجاد بستر لازم برای پاسخگویی به نیاز نسل جوانان در حوزه سرانه های ورزشی هستیم. وی ادامه داد: هم اکنون ۱۱ مجموعه ورزشی با مالکیت های مختلف در شهر جدید هشتگرد فعالیت می کنند و سه مجموعه جدید هم از سوی شهرداری در حال احداث است که در یک ماه آتی برخی از آنها به چرخه بهره برداری وارد می شود.
رویکرد مثبتی به ورزش و توسعه آن در شهر جدید هشتگرد وجود دارد
مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه دو مجموعه چمن طبیعی و مصنوعی این شهر در حال احیاء و بازسازی است گفت: این دو زمین متاسفانه دچار فرسودگی شده بود که با حمایت های اداره کل ورزش استان ومسئولان شهری در هشتگرد در حال بهسازی و بازسازی است و مجدد با کیفیت خوبی به شهروندان خدمات دهی خواهد کرد. وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز جمعه خبرداد و گفت: با هدف توسعه ورزش همگانی میان مردم و نهادینه کردن ورزش شهروندی بار دیگر همایشی را در مسیر میدان امام خمینی (ره) تا فاز ۷ به مسافت سه کیلومتر برگزار می کنیم و امیدوارم بتوانیم با اجرای این گونه برنامه ها ورزش را در این شهر نهادینه کنیم و الگویی برای دیگر شهرهای جدید کشور باشیم. گلسرخی در پایان گفت: خوشبختانه رویکرد مثبتی به ورزش و توسعه آن در شهر جدید هشتگرد وجود دارد و حضور پررنگ مردم در برنامه ها انگیزه مسئولان را برای سرمایه گذاری بیشتر در این بخش دوچندان می کند.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود