26 آبان 1394
شماره خبر: 153018

از استعفای رحیمی بی‌اطلاع هستم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

از استعفای رحیمی بی‌اطلاع هستم


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: از دلیل استعفای رحیمی بی اطلاع هستم، نمی‌دانم این استعفاء ربطی به ماجرای انتقال راه آهن به البرز دارد یا خیر.
بعد از صحبت‌های مطرح شده درخصوص انتقال تیم راه آهن از تهران به البرز شرایط متفاوتی برای برخی اعضای هیات مدیره و همچنین مدیرعامل این باشگاه رخ داده است. بعد از استعفای طلایی و رنگرز از اعضای هیات مدیره ، علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه نیز لحظاتی پیش استعفاء کرد تا گمانه زنی‌ها به این سمت و سو کشیده شود که این رفتن‌ها بی‌ربط به موضوع انتقال راه آهن به البرز نیست.
رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان آن اطلاعی از استعفای رحیمی از مدیرعاملی راه آهن ندارد ، گفت: دلیل استعفای رحیمی را نمی‌دانم و از این این موضوع کاملا بی‌اطلاع هستم.
وی در پاسخ به سوال مبنی بر این که این استعفاها ربطی به حضور راه آهن در البرز دارد یا خیر، افزود: واقعا از این موضوعات بی‌خبر هستم و نمی‌دانم دلیل این استعفاها مربوط به حضور این تیم در کرج است یا خیر. وی یادآور شد: باشگاه راه آهن چندی پیش نامه ای به استاندار البرز زد و خواستار حضور در این استان شد که ما نیز پاسخ نامه آنان را دادیم و با خواسته های آنان در چارچوب تعیین شده موافقت کردیم. گل محمدی در پاسخ به این سوال که سرنوشت آمدن راه آهن به البرز چه خواهد شد، گفت: ما موافقت خود را با پیشنهاد راه آهن اعلام کرده‌ایم و دیگر نمی‌دانیم این انتقال در ادامه رخ خواهد داد یا خیر.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود