5 دی 1394
شماره خبر: 155307

فضاهای ورزشی شهرستان طالقان در فصل سرما تعطیل نشد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فضاهای ورزشی شهرستان طالقان در فصل سرما تعطیل نشد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان گفت: با تغییر نوع سوخت مصرفی از گازوییل به نفت اجازه تعطیل شدن اماکن ورزشی را در فصل سرما ندادیم.
علی عباسی اظهار کرد: باتوجه به محدودیت مخاطب در فصل سرما توان لازم برای تامین هزینه سوخت گازوییل را نداریم لذا با تغییر نوع سوخت مصرفی به نفت مانع از تعطیلی فضاهای ورزشی موجود در سال جاری شدیم. وی افزود: دو سالن چندمنظوره شهرستان را با این روش فعال نگه داشته ایم اما در خصوص استخر متاسفانه کاری از پیش نبرده ایم و این فضای ورزشی همچون سال گذشته تعطیل شده است.
عباسی با بیان اینکه طالقان در منطقه ای کوهستانی و سردسیر واقع شده است گفت: باید به مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف از جمله ورزش نگاهی متفاوت صورت گیرد. رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان از افتتاح سالن ورزشی روستای جوستان در بهمن ماه خبرداد و گفت: این سالن مراحل پایانی کار را سپری می کند و به زودی به داشته های ورزشی طالقان اضافه می شود. وی زیرسازی تنها زمین چمن فوتبال شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: کار زیرسازی این زمین ورزشی انجام شده است و در اوایل سال آینده با کشت شدن در اختیار اهالی فوتبال قرار می گیرد.
عباسی شهرستان طالقان را مستعد ورزش های زمستانی به خصوص کوهنوردی و کوهپیمایی دانست و گفت: ما در فصول مختلف سال برنامه های صعود به قلل شهرستان را در دستور کار داریم و هیئت کوهنوردی ما یکی از فعال ترین ها در استان البرز و سطح کشورمحسوب می شود. وی در پایان تصریح کرد: برای ایام دهه فجر امسال در تدارک برگزاری یک صعود استانی به قلل مرتفع شهرستان هستیم و امیدوارم بتوانیم آن را به انجام برسانیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود