7 دی 1394
شماره خبر: 155415

خانه اختصاصی کاراته در استان البرز راه‌اندازی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

خانه اختصاصی کاراته در استان البرز راه‌اندازی شود


دبیر هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه بخش ورزش استان البرز با ضعف‌های زیرساختی فراوانی رو‌به‌رو است، گفت: باید خانه اختصاصی کاراته در استان البرز راه‌اندازی شود.
محمد کاظمی اظهار داشت: هیئت کاراته استان البرز در دهه فجر سال جاری مسابقات و برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده که این مسابقات طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه مسابقات کاراته قهرمانی کشور و استان در دهه فجر با حضور ورزشکاران استان البرز برگزار می‌شود، افزود: مسابقه کاراته قهرمانی استان با حضور حداکثری کاراته‌کاران البرزی در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. دبیر هیئت کاراته استان البرز با اشاره به اینکه شهرستان‌های تابعه استان البرز در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 13 هزار کاراته‌کا به صورت سازماندهی شده در استان البرز وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه این دوره از مسابقات در بخش بانوان کاراته‌کا البرزی نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: هیئت کاراته استان البرز جزء 3 هیئت برتر کشور در طول مدت زمان 8 سال گذشته تا‌کنون بوده که این مهم امتیاز خوبی برای البرز محسوب می‌شود. کاظمی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل هیئت کاراته استان البرز نبود خانه کاراته در این منطقه است، یادآور شد: استان البرز به سبب نوپا بودن زیرساخت‌های لازم را ندارد از این رو رفع مشکلات موجود این بخش مستلزم توجه و نگاه ویژه مسئولان است. دبیر هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر مسابقات کاراته استان البرز در سالن ورزشی بعثت برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر این سالن در اجاره هیئت کاراته قرار دارد از این رو به سبب مباحث مالی قادر به برگزاری بسیاری از برنامه‌ها و مسابقات خود نیستیم. وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی و احداث خانه کاراته یکی از مهم‌ترین اولویت‌‌های هیئت کاراته استان البرز است که امیدواریم با همت مسئولان مروبطه این مهم اجرایی شود، اظهار داشت: یکی از برگ‌های برنده‌ برخی استان‌های کشور در مسابقات کشوری، جهانی و بین‌المللی داشتن خانه اختصاصی کاراته است.





منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود