3 بهمن 1394
شماره خبر: 157153

رییس کشتی اسفند مشخص می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رییس کشتی اسفند مشخص می‌شود


معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرزگفت: انتخابات ریاست هیئت کشتی استان البرز اسفندماه برگزار می شود اما در خصوص فوتبال هنوز تاریخی از سوی فدراسیون اعلام نشده است.
نادر وادی خیل اظهار کرد: فدراسیون کشتی با ارسال نامه ای زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کشتی استان البرز را نیمه دوم اسفندماه اعلام کرده است. وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی فدراسیون به طور قطع تکلیف ریاست این هیئت ورزشی در سال جاری مشخص خواهد شد و یک نفر از جمع ۴ کاندیدا برای احراز این پست انتخاب می شود. وادی خیل به وضعیت فوتبال اشاره کرد و گفت: ثبت نام ها در این رشته ورزشی انجام شده و در حال اخذ استعلام های لازم از مراجع قانونی هستیم .در صورتی که فدراسیون فوتبال مقدمات لازم را مهیا کند این آمادگی را داریم تا وضعیت ریاست این ورزش در همین سال ۹۴ مشخص شود.
استعفای دو رییس هیئت ورزشی
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از استعفای دو رییس هیئت انجمن های ورزشی و وزنه برداری خبر داد و گفت: در این خصوص جلسه ای را با مسئولان مستعفی این دو هیئت داریم و در صورتی که شرایط برای ادامه همکاری آنها مهیا نشود اقدام به معرفی سرپرست جدید خواهیم کرد. وی با اشاره به آغاز ثبت نام ریاست دو هیئت ورزشی سوارکاری و بوکس استان البرز از امروز ،شنبه گفت: علاقمندان به حضور در انتخابات این دو رشته ورزشی می توانند در مدت یک هفته کاری با مراجعه به امور مجامع اداره کل ورزش و جوانان البرز نسبت به ثبت نام اقدام کنند. وی در پایان افزود: تلاش ما اجرای کامل ضوابط قانونی در برگزاری مجامع انتخاباتی است و به دنبال فراهم کردن بستر لازم برای فعالیت هیئت های ورزشی قوی و مستقل در استان البرزهستیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود