19 بهمن 1394
شماره خبر: 158254

توانمندی ها و تاثیر گذاری آینده سازان را باور کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

توانمندی ها و تاثیر گذاری آینده سازان را باور کنیم


معاون ساماندهی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این نکته که نوجوانان و جوانان ایرانی از ظرفیت ها و توانمندی های بالایی برخوردار هستند،گفت: باید این توانمندی ها را باور داشته باشیم.
محمدرضا رستمی در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی که با شرکت ده ها تن از دختران نوجوان در سالن ورزشی مجموعه انقلاب کرج برگزار شد،افزود: همانطور که تیم هسته ای کشورمان با ایستادگی در مقابل دنیا، برجام را به سرانجام رساند، همه نوجوانان و جوانان کشور می توانند راه رشد و تعالی کشور را با استقامت و سخت کوشی برای آینده ها هموار کنند. وی بیان داشت: امام خمینی (ره ) به نوجوانان و جوانان ایرانی اعتماد بالایی داشت و سرنوشت انقلاب را در اختیار آنان قرار داد. رستمی با بیان اینکه نباید به روش های مختلف جایگاه و تاثیرگذاری نوجوانان و جوانان را از آنان گرفت، اظهار داشت: شاد بودن نوجوانان و جوانان را نباید خلاف بدانیم و به هر طریقی آنان را محدود کنیم. این مسئول ، شادی و نشاط را پیشگیری کننده از معضل های اجتماعی دانست و گفت: معضلات اجتماعی را نمی شود با شعار یا سخنرانی کمرنگ کرد. وی بیان داشت: در این سال ها ملت ایران برای استقلال جنگیده است و امروز جای خوشحالی دارد که دولت تدبیر و امید با به سرانجام رساندن برجام در این زمینه موفقیت بزرگی نصیب ملت ایران کرده است. وی گفت : نباید از مشارکت جوانان و جمع شدن آنان ترسید و اگر امروز جوانان در انتخابات پیش رو مشارکت نکنند، حماسه ای خلق نخواهد شد. وی بیان داشت: رای شما نوجوانان و جوانان سرنوشت ساز است و باید مجلسی تشکیل شود که آرمان های امام (ره ) را محقق کند. معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم باید به کسانی اعتماد کنند که اعتدال ،تدبیر انسانیت ،اخلاق و تجربه دارند و بهترین راه برای دیده شدن و شنیده شدن نوجوانان وجوانان ایجاد تشکل های غیردولتی و سمن ها است. وی افزود: در هر مدرسه باید یک تشکل به وجود بیاید تا تاثیرگذاری آینده سازان در سرنوشت کشور بیشتر شود. معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت :باید تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم و با احترام به چارچوب های قانونی و ارزش های اخلاقی، فرهنگ انقلاب را پیش ببریم و استوارش سازیم.
وی گفت: ما باید با پیروی از مقام معظم رهبری برای حداکثر کردن مشارکت های اجتماعی جوانان باید تلاش کنیم. این مسئول تاکید کرد که این پیام شفاف رهبر انقلاب به دولت است که تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش شود که رسیدن به این نیازمند مشارکت جوانان است.وی افزود: هر کدام از شما نوجوانان یک دکتر ظریف هستید و برای منافع ملی با رای عاقلانه ای که به درون صندوق ها می اندازید تلاش خواهید کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود