24 فروردین 1395
شماره خبر: 161044

جشنواره بازی های بومی‌محلی در طالقان برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

جشنواره بازی های بومی‌محلی در طالقان برگزار می‌شود


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان از برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی همزمان با ولادت امام علی(ع) و روز پدر در این شهرستان خبرداد.
علی عباسی، اظهارکرد: این جشنواره با هدف معرفی بازی های سنتی و بومی محلی این منطقه در مرکز شهرستان طالقان برگزار خواهد شد. وی افزود: اقلیم مناسب و طبیعت زیبای طالقان در فصل بهار گردشگران بی شماری را به این شهرستان می کشاند و فرصت مناسبی است تا جاذبه های این شهرستان را در مناطق مختلف از طریق جشنواره های ورزشی به نمایش بگذاریم. عباسی با بیان اینکه ورزش های بومی محلی و کوهنوردی رونق زیادی در این شهرستان کوهستانی البرز دارد گفت: در صورت کمی توجه بیشتر و حمایت های استان این شهرستان می تواند به منطقه ای گردشگر پذیر تبدیل شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان با اشاره به بهره برداری از سالن ورزشی سرپوشیده جوستان در پایان سال گذشته گفت: با راه اندازی این فضای ورزشی بستر لازم برای ارائه خدمات ورزشی به روستاهای منطقه بالا طالقان مهیا شد. وی تصریح کرد: برای رونق بیشتر ورزش در بافت روستایی شهرستان احداث ۵ زمین روباز ورزشی در دستور کار قرار دارد و به محض تامین اعتبار کار اجرایی در روستاهای شناسایی شده آغاز می شود. عباسی به وضعیت تنها زمین چمن فوتبال شهرستان هم اشاره کرد و گفت: کار زیرسازی این زمین به پایان رسیده است و به زودی کاشت چمن آن آغاز می شود. وی در پایان افزود: فعالیت های ورزشی در نیمه اول سال در این شهرستان به بالاترین سطح خود می رسد و به همین دلیل فضاهای ورزشی سرپوشیده طالقان در ایان نوروز نیز باز بود و ارائه خدمات کرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود