8 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161931

برترین هیئت‌های ورزشی البرز در سال ۹۴ معرفی می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برترین هیئت‌های ورزشی البرز در سال ۹۴ معرفی می‌شوند


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از معرفی هیئت های ورزشی برتر این استان با اجرای طرح رتبه بندی خبرداد.
نادر وادی خیل اظهار کرد: بررسی عملکرد هیئت های ورزشی بر اساس مولفه های اعلام شده مراحل پایانی خود را می گذراند و نیمه دوم اردیبهشت ماه در مراسمی ویژه برترین هیئت های ورزشی البرز در سال گذشته معرفی می شوند. وی افزود: در این ارزیابی، عملکردها بر اساس مستندات و مدارک مستدل پایش شده است و هیئت های ورزشی مکلف شده اند از ارائه گزارش های غیر واقع دوری کنند.
وادی خیل با بیان اینکه مدیریت برخی هیئت های ورزشی استان در قالب این ارزیابی دچار تغییر و تحول خواهد شد، گفت: این اقدام در قالب یک همکاری مشترک با فدراسیون های ورزشی صورت می گیرد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: البته در این ارزیابی واقعیت های موجود اعم از امکانات سخت افزاری و منابع مالی تزریق شده نیز ملاک قرار گرفته است و تصمیم گیری ها با بررسی همه جوانب خواهد بود. وی افزود: در سال گذشته منابع مالی تزریق شده به هیئت های ورزشی از محل وجوه برگشتی از خزانه و سایر سرفصل ها نسبت به سال ۹۳ سیر صعودی داشت و امسال نیز این میزان رشد خواهد داشت. وادی خیل در ادامه به آخرین وضعیت برگزاری مجامع فوتبال و کشتی اشاره کرد و گفت: در فوتبال منتظر برگزاری مجمع و تایید اساسنامه هستیم و در خصوص کشتی هم با تمدید سرپرستی از سوی فدراسیون زمان جدیدی به زودی از سوی فدراسیون اعلام می شود. وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود قرار است ثبت نام ریاست کشتی دوباره انجام شود صحت ندارد و اگر هم در این خصوص برنامه ای باشد باید از سوی فدراسیون اعلام شود. وادی خیل در پایان گفت: هرگونه تصمیم در خصوص هیئت های ورزشی استانی با مشورت و تعامل فدراسیون های ورزشی و از طریق مجامع صورت می گیرد و مدیریت ورزش البرز به تنهایی اقدامی نخواهد کرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود