13 تیر 1395
شماره خبر: 165740

تکمیل پیست ورزشگاه شریعتی خواسته فعالان دوومیدانی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکمیل پیست ورزشگاه شریعتی خواسته فعالان دوومیدانی البرز


مجمع سالیانه هیئت دوومیدانی استان البرز در حالی برگزار شد که فعالان این ورزش پایه تکمیل پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی کرج را به عنوان مهمترین خواسته خود مطرح کردند.
این مجمع با حضور رییس فدراسیون دوومیدانی و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به انجام رسید. در ابتدای این مجمع رییس هیئت دوومیدانی استان البرز گزارشی از اهم فعالیت های این هیئت در سال گذشته و دستاوردهای حاصل شده ارائه کرد. محمد مرادی گفت: در سال ۹۴ بر اساس تقویم ورزشی تدوین شده کار برگزاری مسابقات استانی و اعزام ها به مسابقات کشوری به شکل کامل صورت گرفته است. وی افزود: در کنار این موضوع طرح استعدادیابی این ورزش با همکاری فدراسیون و آموزش و پرورش انجام شده است و ما در ۲ بخش دختران و پسران چهره های مستعدی را شناسایی کرده ایم.
البرز در دوومیدانی ۷ ملی پوش دارد
مرادی با بیان اینکه در حال حاضر ۷ ملی پوش از این استان در تیم های ملی کشور عضویت دارند گفت: از حیث تعداد ملی پوش باید به سطح بالاتری برسیم با این حال جایگاه خوبی در کشور داریم و یکی از استان های فعال کشور در رشته دوومیدانی محسوب می شویم. رییس هیئت دوومیدانی استان البرز با اشاره به آماده سازی پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی کرج گفت: کار زیرسازی و آسفالت این پیست انجام شده با این حال رایزنی ها برای تکمیل آن و اجرای روکش تارتان به نتیجه نرسیده است و از مسئولان فدراسیون و استان خواستار پیگیری لازم برای اجرایی شدن آن هستیم. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز هم در این نشست با تاکید براینکه مشکلات و نارسایی های دوومیدانی باید کارشناسی شود گفت: ورزش دوومیدانی رشته ای سخت و طاقت فرساست و برای موفقیت در آن باید توانی مضاعف صرف کرد. امیر عفراتی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در کنار فدراسیون حامی این ورزش و برنامه های هیئت استان خواهد بود و در حد توان و مقدورات خود در جهت رفع مشکلات و موانع گام خواهد برداشت.
اختصاص دوره های مربیگری به دوومیدانی البرز
وی خواستار اختصاص میزبانی مسابقات کشوری و سهمیه حضور در مسابقات بین المللی به البرز شد و گفت: برگزاری کلاس های مربیگری تخصصی در استان و اختصاص سهمیه به مربیان البرزی برای حضور در کلاس های مدرسان خارجی دیگر انتظار البرز از فدراسیون دوومیدانی است. به گزارش خبرنگار مهر در این مجمع برخی از روسای هیئت های ورزشی و مربیان و ورزشکاران به بیان نقطه نظرات و گلایه های خود پرداختند. رسیدگی به پیست دوومیدانی شهرستان ها، حل مشکل ورزشکاران پرتابی و تسریع در آماده سازی پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی و ترمیم پیست ورزشگاه انقلاب از مهمترین مواردی بود که در این مجمع مطرح شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود