23 تیر 1395
شماره خبر: 166291

برخی‌ بازیکنان حاضرند به هر قیمتی به خارج بروند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برخی‌ بازیکنان حاضرند به هر قیمتی به خارج بروند


مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: متأسفانه برخی بازیکنان ما می‌خواهند به هر قیمت و تحت هر شرایطی به فوتبال خارج از کشور رفته و نمی‌توان مانع آنها شد.
بهنام ابوالقاسم‌پور با بیان اینکه فوتبال ایران دارای جایگاه خوبی در سطح آسیا است و تیم‌های سرخابی در آسیا دارای بیشترین هوادار هستند، اظهار داشت: در حالی که سابقه تاسیس برخی از کشورهای آسیایی به دو دهه نمی‌رسد، ایران باشگاه‌هایی دارد که بیش از هفت دهه است که فعالیت کرده و در میان مردم جایگاه والایی دارند. این پیشکوست فوتبال تصریح کرد: بیش از 40 سال است که بازی کردن برای استقلال و پرسپولیس برای هر بازیکنی آرزو و افتخاری بزرگ بوده و به راحتی به دست نمی‌آید. ابوالقاسم‌پور گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد هستیم که تعصب به رنگ پیراهن‌ها به مراتب کمتر از گذشته شده است، اما مردم همچنان عاشقانه استقلال و پرسپولیس را دوست دارند و پیروزی تیم‌های محبوب خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند. وی بیان داشت: در این شرایط عده‌ای از بازیکنان هستند که تنها به دنبال پول بوده و با رقم‌های بیشتر راهی تیم‌های دیگر می‌شوند که به طور قطع این رفتارها، دل‌های میلیون‌ها هوادار استقلال و پرسپولیس و حتی هواداران تیم‌های شهرستانی مانند سپاهان و صنعت نفت و تراکتورسازی و ملوان را آزار می‌دهد. مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌گوید بازیکنان باید مجانی بازی کرده و به فکر آینده حرفه‌ای و آینده خانواده خود نباشند، گفت: اما اینکه با هر پیشنهادی که تنها چند میلیون تومان بیشتر است، رنگ لباس را عوض کرده و به هواداران پشت کنیم، صحیح نیست و ورزش ایران که دارای اخلاق و روحیه خاص خود است، این رفتارها را نمی‌پسندد.
ابوالقاسم‌پور در پاسخ به این پرسش که ترانسفر شدن بازیکنان باید در چه شرایطی باشد، گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان ما می‌خواهند به قیمت و تحت هر شرایطی به فوتبال خارج از کشور رفته و نمی‌توان مانع آنها شد. وی اظهار داشت: اما باید بدانیم که بازی کردن در لیگ‌های خارجی دارای شرایط خاص خودش است و بازیکنان پیش از تصمیم‌گیری باید راهی را انتخاب کنند که در نهایت منجر به پیشرفت آنها و به ویژه پیشرفت فوتبال ایران شود. ابوالقاسم‌پور گفت: ما بازیکنانی داریم که همین امروز هم برای تیم‌های خارجی که در آن بازی می‌کنند مهره ارزشمندی بوده و پیشنهادهای خوبی هم از تیم‌های معتبر دارند، اما برخی از بازیکنان فقط به دنبال پول هستند و اینگونه فکر کردن به طور قطع به آینده حرفه‌ای آنها آسیب می‌زند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود