27 مرداد 1395
شماره خبر: 168570

کلیه ورزشکاران اعزامی به المپیک 2016 در یک مقطع تحصیلی بالاتر بورسیه شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کلیه ورزشکاران اعزامی به المپیک 2016 در یک مقطع تحصیلی بالاتر بورسیه شدند


طی نشست تخصصی مدیران پیام نور کشور و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان البرز کلیه ورزشکاران اعزامی به المپیک 2016 در یک مقطعه تحصیلی بالاتر بورسیه شدند. [/b]
این نشست با حضور مسئولان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، دانشگاه پیام نور استان البرز و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد. پس از رایزنی های صورت گرفته و مباحث مطرح شده، کلیه ورزشکاران کاروان امام رضا (ع) اعزامی به المپیک 2016 در یک مقطع تحصیلی بالاتر توسط دانشگاه پیام نور بورسیه شدند. بدین ترتیب تمامی ورزشکاران حاضر در رقابت های المپیک می توانند به صورت رایگان در یک مقطع بالاتر به تحصیلات خود در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور ادامه دهند. در همین راستا امیر عفراتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از دانشگاه پیام نور اظهار کرد: این اقدام و خبر خوش از طرف دانشگاه پیام نور باعث خواهد شد تا هم روحیه ی ورزشکاران حاضر در المپیک ریو بالاتر رفته و هم تعامل و همکاری بیشتری بین دستگاه های ورزشی با این دانشگاه صورت گیرد.
وی تصریح کرد: امیدواریم ورزشکاران المپیکی کشورمان از این فرصت بسیار مناسب ایجاد شده برای ارتقای سطح تحصیلی و دانش خود بهره ی لازم را ببرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود