27 تیر 1391
شماره خبر: 9036

امکانات ورزشی دو و میدانی در البرز افزایش یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

امکانات ورزشی دو و میدانی در البرز افزایش یابد

سپیدار آنلاین: رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز خواستار افزایش امکانات ورزشی برای دو و میدانی‌کاران این استان شد.
محمد مرادی اظهار داشت: دو و میدانی از جمله ورزش‌های مادر بوده و از اهمیت خاصی در میان تمام رشته‌های ورزشی برخوردار است. وی تصریح کرد: از سوی دیگر این رشته ورزشی در مسابقات جهانی و المپیک دارای بیشترین مدال بوده و کشورهایی که سرمایه‌گذاری خوبی بر روی دو و میدانی انجام داده‌اند،‌ در رقابت‌ها و تورنمنت‌های بین‌المللی افتخارات بسیاری را به نام خود ثبت می‌کنند.
لزوم حمایت از دو و میدانی‌کاران با استعداد البرزی
رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز در پاسخ به این پرسش که شرایط این رشته ورزشی در البرز به ویژه در مورد امکانات و تجهیزات چگونه است، گفت: در استان البرز دارای ورزشکاران با استعداد جوان بسیاری هستیم که در صورت حمایت از آنها در ایران و آسیا حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت. مرادی افزود: هم اکنون بیش از 2 هزار ورزشکار دو و میدانی در استان البرز فعال هستند که حدود 40 درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهند. وی با اشاره به تراکم جمعیتی در این استان گفت: داشتن این تعداد ورزشکار در رشته ورزشی دو و میدانی ظرفیت‌های بسیاری را برای البرز ایجاد کرده و لازم است با تامین امکانات و تجهیزات، شرایط شکوفا شدن استعدادها را فراهم کنیم. رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز افزود: ورزشکاران ما نباید با کمبود امکانات مواجه باشند و در حال حاضر اکثر دو و میدانی‌کاران البرزی در 2 ورزشگاه انقلاب و امکانات ورزشی دانشگاه کشاورزی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که به طور قطع پاسخگوی نیاز آنها نیست. مرادی خاطرنشان کرد: این کمبودها و نواقص به اطلاع مسئولان ارشد استان و اداره کل ورزش و جوانان رسید و خوشبختانه با بهسازی ورزشگاه شریعتی و پیست دو و میدانی این ورزشگاه از سوی دستگاه‌های مسئول موافقت شد.
اختصاص بودجه برای بهسازی ورزشگاه شریعتی کرج
وی ادامه داد: از هفته گذشته کار بهسازی پیست دو و میدانی ورزشگاه شریعتی آغاز شده و مسئولان وعده داده‌اند که با اختصاص بودجه‌ لازم، طرح فوق تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. مرادی گفت: قرار است پیست دو و میدانی این ورزشگاه که از جنس خاک و آجر است، بازسازی و تبدیل به پیست تارتان با استانداردهای روز شود. وی در پایان تاکید کرد: با بهره‌برداری از این ورزشگاه بخش مهمی از نیاز ورزشکاران استان البرز برطرف خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود