26 بهمن 1390
شماره خبر: 4972

12 كشور برای شركت در رقابتهای اسكی ایران اعلام آمادگی كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

12 كشور برای شركت در رقابتهای اسكی ایران اعلام آمادگی كردند

نایب رییس كنفدراسیون اسكی آسیا گفت: تاكنون 12 كشور آسیایی برای شركت در بیست و یكمین دوره مسابقات قهرمانی اسكی آلپاین جوانان آسیا كه در جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، اعلام آمادگی كرده اند.
' عیسی ساوه شمشكی ' افزود: قزاقستان، چین، كره جنوبی، ژاپن، پاكستان، ارمنستان و لبنان از جمله كشورهایی هستند كه اسكی بازان آنان در این رقابتها شركت می كنند.
وی اضافه كرد: این رقابتها از دوم تا چهارم اسفند ماه امسال در رشته مارپیچ كوچك، بزرگ و سرعت در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار خواهد شد. وی بیان داشت: تمهیدات لازم برای هرچه با بهتر برگزار شدن این رقابتها و حضور اسكی بازان صاحب نام فراهم شده است. ساوه شمشكی یادآورشد: محل اقامت و پذیرایی این اسكی بازان در هتل شماره یك دیزین و مربیان و خبرنگاران در هتل شماره دو این منطقه در نظر گرفته شده است. وی بیان داشت : در این رقابتها علاوه بر 12 تیم خارجی آسیایی چهار تیم داخلی در دو بخش اقایان و بانوان حضور دارند. ساوه شمشكی تصریح كرد: این تیم های داخلی با سرمربیگری ایوان گرباچسكی بلغاری و مربیگری علیداد ساوه شمشكی ، باقر كلهر ، حسن احمدی ، محمود غلامی و جهانبخش ساوه شمشكی به علاوه مهین ساوه شمشكی كه سرپرست بانوان اسكی باز است فعالیت های آموزشی و تمرینات آمادگی خود را در پیست های بین المللی شمشك شمیرانات و دیزین كرج انجام داده اند. وی گفت: انتظار است با توجه به آموزش و تمرینات انجام شده ، تیم های ایرانی بتوانند در این رقابتها رتبه خوبی را كسب كنند. نایب رییس كنفدراسیون اسكی آسیا افزود: برگزاری مسابقات لیگ اسكی كه امسال انجام شد می تواند موفقیت ما را در مسابقات آسیایی پیش رو دو چندان كند. وی بیان داشت : این دوره از مسابقات آسیایی به صورت سالانه است كه یك سال در رده سنی نونهالان و نوجوانان و سال بعد در گروه سنی جوانان یك و دو برگزار می شود. ساوه شمشكی یادآورشد: در مسابقات قبلی كه در كشور قزاقستان برگزار شد، تیم اسكی ایران در مجموع سه طلا ، سه نقره و سه برنز كسب كرد.
'عیسی ساوه شمشكی'' علاوه بر ریاست فدراسیون اسكی كشور، نایب رییس كنفدراسیون آسیا نیز است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود