30 بهمن 1390
شماره خبر: 5029

یكصد اسكی باز در مسابقات آسیایی در دیزین كرج رقابت می كنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

یكصد اسكی باز در مسابقات آسیایی در دیزین كرج رقابت می كنند

رییس فدراسیون اسكی گفت: یكصد اسكی باز در قالب 11 تیم آسیایی و سه تیم داخلی در بیست و یكمین دوره مسابقات قهرمانی اسكی آلپاین جوانان آسیا در پیست بین المللی دیزین كرج با هم به رقابت می پردازند.
' عیسی ساوه شمشكی ' در جمع خبرنگاران افزود: اسكی بازان آسیایی شركت كننده در این رقابتها از كشورهای كره شمالی، چین تایپه، نپال، كره جنوبی، ازبكستان، مغولستان ، تاجیكستان ، قزاقستان ، پاكستان ، قرقیزستان و هندوستان هستند. وی اضافه كرد: آیین افتتاح این رقابتها بعد از ظهر روز سه شنبه دوم اسفند ماه در هتل گاجره منطقه ولایت رود بخش آسارا كرج برگزار خواهد شد. ساوه شمشكی بیان داشت: این رقابتها از صبح چهارشنبه سوم اسفندماه سال جاری به مدت سه روز در رشته های مارپیچ كوچك و بزرگ و سوپر كمبینه برگزار می شود. وی یادآورشد: 31 اسكی باز ایرانی شركت كننده در این رقابتها در قالب سه تیم شامل تهران الف ، البرز ب و استانها ساماندهی شده اند. رییس فدراسیون اسكی اظهار امیداوری كرد: با توجه به مسابقات اسكی قهرمانی كشور و رقابتهای لیگ و نیز اردوهای آمادگی تیم های ملی بتوانیم در این مسابقات رتبه خوبی را نصیب كشور كنیم. وی بیان داشت: تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابتها و حضور اسكی بازان صاحب نام كشورهای آسیایی فراهم شده است. ساوه شمشكی یادآورشد: محل اقامت و پذیرایی این اسكی بازان در هتل شماره یك دیزین و مربیان و خبرنگاران در هتل شماره دو این منطقه در نظر گرفته شده است. وی بیان داشت: این دوره از مسابقات آسیایی به صورت سالانه است كه یك سال در رده سنی نونهالان و نوجوانان و سال بعد در گروه سنی جوانان برگزار می شود. ساوه شمشكی یادآورشد: در مسابقات قبلی كه در كشور قزاقستان برگزار شد، تیم اسكی ایران در مجموع سه طلا ، سه نقره و سه برنز كسب كرد. 'عیسی ساوه شمشكی'' علاوه بر ریاست فدراسیون اسكی كشور، نایب رییس كنفدراسیون آسیا است.
مدیر مجموعه پیست بین المللی دیزین نیز كه مسوولیت ستاد اجرایی این مسابقات را بر عهده دارد در این نشست خبری گفت: تمامی تمهیدات ایمنی لازم برای انجام خوب این مسابقات و با در نظر گرفتن استاندارد بین المللی انجام شده است. ' قربانعلی سولقانی ' افزود: با زدن فنس ، تورهای ایمنی سازی با مانع زمینه برگزاری این دوره از مسابقات جوانان آسیا در پیست دیزین فراهم شده است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود