6 اسفند 1390
شماره خبر: 5146

اسكی بازان ایرانی فاتح مسابقات قهرمانی آسیا در دیزین كرج شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اسكی بازان ایرانی فاتح مسابقات قهرمانی آسیا در دیزین كرج شدند

اسكی بازان جمهوری اسلامی ایران با كسب 10 مدال طلا ، 10 نقره و هفت برنز فاتح بیست و یكمین دوره مسابقات اسكی آلپاین قهرمانی جوانان آسیا در پیست دیزین كرج شدند.
رییس فدراسیون اسكی در حاشیه آیین اختتامیه این مسابقات در هتل گاجره منطقه دیزین اظهار داشت: در نتیجه این رقابتها، در مجموع تیم های كره جنوبی با كسب چهار مدال طلا رتبه دوم و اسكی بازان قزاقستانی با دو طلا، یك نقره و یك برنز مقام سوم را به خود اختصاص دادند. 'عیسی ساوه شمشكی ' افزود: بیست و یكمین دوره مسابقات اسكی قهرمانی جوانان آسیا با شركت 9 تیم آسیایی و سه تیم از ایران در پیست بین المللی دیزین كرج در فضایی آرام، هوایی مناسب و آفتابی برگزار شد كه از سطح قابل قبولی نیز برخوردار بود.
وی اضافه كرد: در این دوره از رقابتها 65 اسكی باز كه 43 نفر از كشورهای نپال، كره شمالی ، كره جنوبی ، قزاقستان ، تاجیكستان، ازبكستان ، مغولستان ، چین تایپه و هندوستان و 22 نفر نیز در قالب سه تیم ایرانی الف و ب و استانها در رشته های مارپیچ بزرگ و كوچك (سوپر كمبینه) مارپیچ سرعت (سوپر جی) و مارپیچ كوچك ( اسلالوم ) به رقابت پرداختند.
ساوه شمشكی گفت: برای اولین بار است كه اسكی بازان ایرانی در رقابتهای آسیایی قهرمان می شوند و لازم به یاد آوری است 13سال پیش كه این رقابتها در قالب نوجوانان در دیزین برگزار شد ایران رتبه سوم را كسب كرد. وی بیان داشت: این موفقیت و قهرمانی در رقابتهای اسكی آسیا در گروه سنی جوانان حاصل تلاش مربیان و دست اندركاران ورزش اسكی كشور و انجام برنامه های خوب آموزشی ، تمرینات و اردوهای آمادگی و مسابقات لیگ و تمرینات مداوم خود اسكی بازان بوده است.
پیست بین المللی اسكی دیزین در فاصله 85 كیلومتری شمال شرقی كرج و در دامنه البرز جنوبی قرار دارد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود