18 اسفند 1390
شماره خبر: 5583

نباید در برابر فجر غافلگیر شویم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نباید در برابر فجر غافلگیر شویم

مهاجم سایپای البرز تاکید کرد: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز خطرناک و زهردار است و نباید در برابر آنها غافلگیر شویم.
سید امین منوچهری اظهار داشت: روز جمعه یک دیدار حساس برابر فجر داریم که به طور قطع سه امتیاز این بازی تاثیر زیادی در تحکیم شرایط سایپا در جدول خواهد داشت. وی افزود: سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در حقیقت ارزش پیروزی در بازی فوق شش امتیاز است. مهاجم جوان نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان گفت: سایپا و فجر هر دو دارای 31 امتیاز بوده و به دلیل تفاضل گل بهتر ما در رده دهم حضور داشته و آنها در رتبه یازدهم ایستاده‌اند. منوچهری گفت: شرایط امتیازی دو تیم در جدول رده‌بندی به صورتی است که بازنده بازی روز جمعه به رده‌های سیزدهم و یا حتی چهاردهم جدول سقوط می‌کند. وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل معتقدم ارزش پیروزی در این بازی 6 امتیاز است و ما باید برای موفقیت در برابر فجر شهید سپاسی شیراز با تمام توان به میدان برویم.
* برای بازی با فجر سپاسی آماده هستیم
مهاجم جوان البرزی‌ها تاکید کرد: طی حدود 25 روز تعطیلی موقت لیگ‌برتر ما تمرینات بسیار خوبی را کادر فنی خود پشت‌سر گذاشته و تمام مجموع باشگاه سایپا آماده رقابت با نماینده شیراز هستند. منوچهری تاکید کرد: اگر بازیکنان ما توانایی‌های خود را در میدان نمایش دهند و از دفاع در برابر مهاجمان خطرناک فجر غافل نشویم،‌ به طور قطع پیروز بازی خواهیم بود.
تیم‌های فوتبال سایپای البرز و فجر شهید سپاسی شیراز روز جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می‌روند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود