18 اسفند 1390
شماره خبر: 5602

هواداران سایپا جمعه به ورزشگاه بیایند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هواداران سایپا جمعه به ورزشگاه بیایند

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز از هواداران این تیم خواست تا روز جمعه با حضور در ورزشگاه، نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر را در یک دیدار حساس حمایت کنند.
وحید مهدی‌خانی اظهار داشت: روز جمعه ما یک بازی حساس برابر فجر شهید سپاسی شیراز پیش رو داریم که در صورت کسب سه امتیاز می‌توانیم خود را به طور کامل از پایین جدول جدا و به رتبه‌های میانی صعود کنیم. وی تصریح کرد: اگر سایپا نتواند در ورزشگاه خانگی خود فجر را شکست داده و بدون کسب امتیاز زمین را ترک کند، گرفتار شرایط بسیار سختی در دیدارهای باقی مانده خواهیم شد.
* نیازمند حمایت هواداران در بازی‌های باقی مانده هستیم
این دروازه‌بان جوان نارنجی‌پوشان البرزی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم‌های ورزشی، بهره‌مندی از حمایت هواداران خود است و هیچ تیمی در غیاب تماشاگرانش موفق نخواهد بود. مهدی‌خانی افزود: به همین دلیل ما برای پیروزی برابر فجر و کسب سه امتیاز حساس این دیدار، نیازمند حمایت هواداران خود هستیم و امیدوارم فوتبال‌دوستان کرجی سایپا را در روز جمعه تنها نگذارند. وی متذکر شد: متاسفانه دیدارهای سایپا با وجود جذابیت و انجام بازی‌های زیبا، از سوی علاقه‌مندان به فوتبال در کرج و استان البرز استقبال نمی‌شود و اگر ما در دیدارهای خانگی از حمایت هواداران محروم نمی‌شدیم، امروز در جایگاه دهم جدول قرار نداشتیم. مهدی‌خانی با اشاره به جایگاه حساس سایپای البرز در لیگ برتر فوتبال و همچنین رقابت‌های سخت پیش روی این تیم تا پایان مسابقات اظهار داشت: تقاضای من از هواداران این است که در این روزهای حساس به ورزشگاه آمده و ما را تنها نگذارند.
* برای بازی برابر فجر آماده هستیم
وی در پاسخ به پرسشی درباره این دیدار گفت: ما از تعطیلات موقت لیگ برتر که حدود 25 روز بود به خوبی استفاده کرده و در این مدت تمرینات سنگینی را برگزار کردیم. مهدی‌خانی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان و کادر فنی سایپای البرز آماده رویارویی با فجر هستند و اگر هواداران ما روز جمعه به ورزشگاه بیایند، پیروز میدان خواهیم بود. لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و فجر شهید سپاسی روز جمعه این هفته در ورزشگاه خانگی سایپا یعنی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود