20 فروردین 1391
شماره خبر: 6118

آسیبی از توجه به جوانان ندیدیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

آسیبی از توجه به جوانان ندیدیم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: در چند دیداری که هدایت این تیم را بر عهده داشتم،‌ با اعتماد به جوانان نتایج خوبی کسب کردیم.
مجتبی تقوی اظهار داشت: سایپا از جمله باشگاه‌هایی است که در همه حوزه‌ها اقدام به تربیت بازیکنان جوان کرده است. وی تاکید کرد: ثمره این اقدام ارزشمند، تربیت بازیکنان بزرگ بسیاری است که برای کشور و فوتبال ایران افتخار‌آفرینی کردند. این مربی جوان ادامه داد: خوشبختانه تاکنون آسیبی از این سیاست ندیده و اعتماد به جوانان منافع بسیاری را برای باشگاه سایپا و مجموعه فوتبال کشورمان ایجاد کرده است.
* برابر فولاد بازی زیبایی ارائه دادیم
تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج اخیر تیمش اشاره کرد و گفت: از زمانی که هدایت سایپای البرز را در اختیار گرفتم، از بازیکنان جوان بیشتری استفاده کرده و این امر یکی از عوامل اصلی موفقیت ما بوده است. وی با اشاره به پیروزی سایپا برابر فولاد در هفته بیست و نهم لیگ‌ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: در این دیدار نیز جوانان ما بازی بسیار زیبا و مطقی ارائه کرده و مزد تلاش‌های خود را با کسب پیروزی گرفتیم.
* برای تیم علی دایی نیز برنامه داریم
سرمربی جوان سایپای البرز در ادامه به دیدار آتی تیمش برابر راه‌ آهن تهران اشاره کرد و گفت: با نقاط ضعف و قوت شاگردان علی دایی را می‌شناسیم و با برنامه وارد زمین خواهیم شد.
تقوی گفت: با توجه به نیاز ما به کسب 3 امتیاز بازی ترکیب و شیوه‌ای تهاجمی برای دیدار فوق انتخاب خواهیم کرد. وی تاکید کرد: اگر بازیکنان سایپای البرز بازی مانند دیدار برابر فولاد در روز مسابقه با راه‌آهن به نمایش بگذارند، شکست شاگردان علی دایی قطعی است. دیدار تیم‌های سایپای البرز و فولاد خوزستان از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان در اهواز برگزار و با نتیجه 2 بر یک به سود البرزی‌ها پایان یافت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود