21 فروردین 1391
شماره خبر: 6145

برای علی دایی احترام قائل هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برای علی دایی احترام قائل هستیم

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز اعلام کرد: تمام بازیکنان ما و به طور کلی مجموعه باشگاه سایپا برای علی دایی که سال‌ها برای این تیم تلاش کرده و زحمت کشیده است، احترام قائل هستند.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان لیگ برتر روز جمعه سایپا باید در کرج به مصاف راه‌آهن تهران برود. وی تصریح کرد: شرایط جدول به صورتی است که هر دو تیم به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند و به طور قطع بازی تهاجمی و جذابی از سوی بازیکنان راه‌آهن و سایپا به نمایش گذاشته می‌شود. این بازیکن با تجربه فوتبال کشورمان درباره شیوه بازی سایپا در روز جمعه گفت: شرایط ما در جدول بهتر از راه‌آهن است، اما سایپا نیز به 3 امتیاز این بازی نیاز داشته و تنها هدف ما کسب پیروزی در این مسابقه خانگی است.
* نقاط ضعف و قوت راه‌آهن را می‌شناسیم
صادقی افزود: با توجه به نقاط ضعف و قوت راه‌آهن و تمریناتی که در این هفته انجام خواهیم داد، در روز جمعه با ترکیب تهاجمی وارد زمین شده و برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد. وی ادامه داد: پیش از انجام تمرینات کادر فنی به طور دقیق نقاط ضعف و قوت راه‌آهن را به بازیکنان آموزش داده و در این هفته بر روی این نقاط به ویژه ضعف‌های راه‌آهن در خط دفاعی تمرکز خواهیم کرد. صادقی تاکید کرد: خوشبختانه کسب پیروزی برابر فولاد روحیه بازیکنان سایپا را افزایش داده و در برابر راه‌آهن نیز با تمام توان وارد میدان خواهیم شد.
* علی دایی اسطوره فوتبال ایران است
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بازیکنان سایپا چگونه در برابر مربی سابق خود حاضر خواهند شد؟ گفت: علی دایی مدت زیادی به سایپا خدمت کرد و اکثر بازیکنان و مجموعه مدیریتی باشگاه از وی خاطرات خوبی دارند. کاپیتان سایپای البرز تاکید کرد: از سوی دیگر علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و همه ما برای وی احترام قائل هستیم. صادقی در پایان گفت: ما نباید رقابت سالم را با رفاقت‌ها مخلوط کرده و در دیدار برابر راه آهن بازیکنان سایپا ضمن احترام برای علی دایی به صورت حرفه‌ای عمل کرده و با تمام توان بازی خواهند کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود