28 آذر 1390
شماره خبر: 3064

نیم فصل را با پیروزی به پایان می‌رسانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نیم فصل را با پیروزی به پایان می‌رسانیم

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد که هدف اصلی تیمش در دیدار برابر نفت آبادان، به پایان رساندن نیم فصل رقابت‌های لیگ ‌برتر با کسب پیروزی است.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: سایپا در نیم فصل نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ ‌برتر فوتبال با فراز و نشیب‌هایی همراه نبود و ما کار خود را بر اساس یک منطق ثابت دنبال کردیم. وی تصریح کرد: این در حالی است که در سال گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری داشتیم و تیم ما هر از چندگاهی دچار حاشیه‌هایی شده و هدف اصلی خود را فراموش می‌کردیم. این بازیکن با تجربه فوتبال کشورمان ادامه داد: خوشبختانه در فصل جاری لیگ ‌برتر اگر چه نتایج در خور شان مردم استان البرز و نام سایپا کسب نکردیم، اما زیربنای یک تیم قدرتمند را داشته و با رفع برخی نقاط ضعف در نیم فصل دوم حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت. صادقی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه مهم‌ترین دلیل عدم نتیجه‌گیری لازم از سوی تیم سایپای البرز چه بود؟ پاسخی نداد و گفت: باید نیم فصل را به پایان رسانده و سپس به دور از حاشیه‌های معمول به بررسی نقاط ضعف و قوت خود بپردازیم.
* هدف ما شکست نفت آبادان در خوزستان است
وی تاکید کرد: کادر فنی و بازیکنان سایپا به دنبال این هدف هستند که در آخرین دیدار رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ‌ برتر به پیروزی رسیده تا در تعطیلات نیم فصل، با آرامش عملکرد خود را آنالیز کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال سایپا ادامه داد: به همین دلیل با تمام توان به مصاف نفت آبادان رفته و امیدوار به کسب هر سه امتیاز بازی هستیم.
* درباره خرید بازیکنان جدید اظهار نظر نمی‌کنم
صادقی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه کادر فنی و سرپرست سایپای البرز اعلام کرده‌اند که این تیم به دنبال جذب چند بازیکن لیگ ‌برتری است،‌ آیا در ازای این خریدها بازیکنانی نیز شهرستان کرج را ترک می‌کنند؟‌ گفت: در این زمینه اظهار نظر نکرده و معتقدم بازیکنان نباید در امور فنی و اجرایی باشگاه دخالت کنند. وی تاکید کرد: به طور قطع اگر لازم باشد، کادر فنی و مدیریت باشگاه اقدام به رفع نقاط ضعف تیم کرده و من نیز تا زمانی که برای سایپا موثر باشم،‌ در این تیم بازی می‌کنم. صادقی در پایان تاکید کرد: امیدوارم در فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بتوانیم نتایج مناسب را کسب کرده و به آنچه استحقاقش را داریم، دست یابیم.
لازم به توضیح است، تیم فوتبال سایپای البرز هم اکنون با انجام 16 دیدار در لیگ ‌برتر تنها موفق به کسب تنها 18 امتیاز شده و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم عصر امروز دوشنبه و در آخرین دیدار نیم فصل نخست باید در خوزستان به مصاف نفت آبادانی برود که با کسب 23 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود