27 فروردین 1391
شماره خبر: 6304

فکرم را مشغول پیشنهادهای خارجی نمی‌کنم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فکرم را مشغول پیشنهادهای خارجی نمی‌کنم

مهاجم جوان سایپای البرز تاکید کرد: تا پایان لیگ فکر و تمرکزم را به مسائل حاشیه‌ای چون بررسی پیشنهاد تیم‌های خارجی نمی‌کنم و تنها به فکر موفقیت سایپا هستم.
سید امین منوچهری در گفت‌وگویی مبنی بر اینکه آیا اخبار مربوط به پیشنهاد چند تیم خارجی به وی برای عقد قرارداد در فصل آینده صحت دارد؟ گفت: ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال شرایط حساسی داریم و با شکست برابر راه‌آهن تا حدودی وضعیت ما سخت شده است. وی تصریح کرد: بنابراین در این شرایط فکر و صحبت کردن درباره مسائل حاشیه‌ای چون تمرکز بر پیشنهاد تیم‌های دیگر به صلاح نیست و هرگز فکرم را مشغول این مسائل نمی‌کنم. این بازیکن جوان ادامه داد: در فوتبال حرفه‌ای طرح پیشنهاد برای جذب بازیکنان و انتقال‌ها بازیکنان حرفه‌ای به تیم‌های دیگر امری معمول و طبیعی است و نباید موجب شود که بازیکنان تمرکز را از دست دهند.
* مسائل مربوط به قراردادم را به باشگاه سایپا واگذار کردم
منوچهری تاکید کرد: از سوی دیگر به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای با سایپای البرز قرارداد داشته و تمام تلاش خود را برای موفقیت این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انجام می‌دهم، لذا نباید در حال حاضر به امر دیگری به غیر از موفقیت تیمم فکر نمی‌کنم. وی خاطر نشان کرد: همچنین مسائلی چون انتقال به یک باشگاه دیگر و یا تمدید قراردادم را به مدیریت باشگاه سایپا واگذار کرده‌ام، چرا که من در این تیم رشد کرده و به مجموعه سایپا علاقه‌مند هستم.
* برابر راه‌آهن بدشانس بودیم
مهاجم نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود به شکست تیمش در آخرین دیدار هفته سی‌ام برابر راه‌آهن اشاره کرد و گفت: ما در این بازی بدشانس بودیم و موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد. منوچهری افزود: از سوی دیگر راه‌آهن در یک ضد حمله و در حالی که ما تلاش داشتیم تا گل برتری را به ثمر برسانیم، موفق به گل‌زنی شد و تا آخر بازی نیز از تک گل خود دفاع کرد. وی اظهار داشت: این خاصیت فوتبال حرفه‌ای است که به موقعیت‌های بیشتر و بازی جذاب‌تر امتیاز نمی‌دهند،‌ البته برای تیم راه‌آهن و سرمربی این تیم احترام قائل هستیم و پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.
* دیگر حق اشتباه نداریم
منوچهری با بیان اینکه 4 بازی باقی‌ مانده در لیگ برتر برای تمام تیم‌ها حکم فینال را دارد؟ گفت: دیگر حق اشتباه نداریم و در 4 بازی آخر باید با تمام توان در میدان حاضر شده و با کسب حداکثر امتیاز جایگاه خود را در جدول مستحکم‌ کنیم. وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا تلاش بازیکنان این تیم در دیدارهای باقی‌ مانده با کسب نتیجه نیز همراه باشد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود