3 خرداد 1391
شماره خبر: 7284

هتاکی به مقدسات مسلمانان هدایت شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هتاکی به مقدسات مسلمانان هدایت شده است

قائم مقام حوزه علمیه استان البرز تاکید کرد: واکنش قاطع مردم و مراجع نسبت به هتاکی به امام هادی(ع) ضروری بود، چراکه این جسارت از سوی غربی‌ها هدایت شده بود.
حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی اظهار داشت: مردم ایران بیش از 14 قرن است که به ائمه اطهار(ع) عشق و ارادت ویژه داشته و تمام امور زندگی خود را بر اساس رهنمودهای این بزرگواران تنظیم کرده و می‌کنند. وی تصریح کرد: از سوی دیگر ملت ایران همواره به داشتن غیرت دینی مشهور و معروف بوده و هیچگاه اجازه نمی‌دهند که دشمنان اسلام و مسلمین به مقدسات آنها توهین کنند. این عالم دینی با اشاره به هتاکی یک خواننده غیر معروف اما مبتذل در اروپا به امام هادی(ع) تاکید کرد: به طور قطع این جسارت‌ها اتفاقی نبوده و کشورهای غربی در راستای جنگ نرمی که علیه ایران اسلامی طراحی کرده‌اند، این رفتارها را هدایت می‌کنند. وی با اشاره به هتک حرمت کلام‌الله مجید توسط یک کشیش دیوانه آمریکایی اظهار داشت: چند روز پس از این بی‌حرمتی آشکار شاهد هتاکی به ساحت مقدس مقتدای مظلومان امام هادی(ع) بودیم که به طور قطع این همزمانی پیام خاصی دارد و نشانه گسترش تهاجم فرهنگی علیه جهان اسلام است.
یک خواننده مبتذل جسارت هتاکی به مقدسات میلیون‌ها شیعه را ندارد
موسوی با بیان اینکه مردم ولایی ایران اسلامی به خوبی از پشت پرده جسارت‌های اخیر به مقدسات خود آگاه هستند، گفت: یک خواننده مبتذل جسارت اینکه به مقدسات میلیون‌ها شیعه توهین کند را نداشته و به طور قطع اقدام دور از عقل و انسانیت وی از سوی استعمارگران حمایت و هدایت شده است. وی تاکید کرد: به همین دلیل واکنش قاطع شیعیان به ویژه ائمه محترم جمعه و مراجع معظم تقلید به این هتاکی‌ مبتذل ضروری بود. قائم مقام حوزه علمیه استان البرز تاکید کرد: حکام غربی که از رفتارهای ضد دینی و توهین به مقدسات میلیاردها مسلمان حمایت می‌کنند، به زودی شاهد پاسخ قاطع امت اسلامی به خاطر این جسارت‌ها خواهند بود. موسوی در پایان اظهار داشت: این خواننده موجود کم‌عقل و بی‌ارزشی است، اما باید واکنشی قاطع به این هتاکی صورت گیرد تا دیگر دشمنان اسلام جسارت انجام اقدامی مشابه را پیدا نکنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود