24 خرداد 1391
شماره خبر: 7874

قراردادم را با سایپا تمدید نمی‌کنم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

قراردادم را با سایپا تمدید نمی‌کنم

مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: قصد ندارم قرارداد خود را با این باشگاه برای حضور در لیگ برتر فصل 91 – 92 تمدید کنم.
بیژن طاهری اظهار داشت: در فصل گذشته با پیشنهاد سرمربی وقت به سایپا پیوسته و تا به امروز تمام تلاش خود را برای موفقیت این به کار بسته‌ام. وی تصریح کرد: در فصل جدید نیز از سوی مدیریت و کادر فنی سایپا پیشنهاد برای همکاری دارم که با توجه به برخی مسائل قرارداد خود را تمدید نخواهم کرد.
* مشکلی با مدیران و یا کادر فنی سایپا ندارم
مربی تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا اختلاف نظری با مجموعه باشگاه دارد که نمی‌خواهد در فصل 91 – 92 در این تیم حضور داشته باشد گفت: هیچ اختلافی با مدیران و یا کادر فنی سایپا ندارم و به دلایل شخصی نمی‌خواهم فصل بعد در کرج باشم. طاهری با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر اینکه مجتبی تقوی سرمربی سایپا از وی خواسته است به عنوان مربی دوم در این باشگاه فعالیت خود را ادامه دهد، یادآور شد: دلایل من شخصی است و شرایط لازم برای تداوم حضورم در باشگاه فراهم نیست. وی تاکید کرد: من به سایپا علاقه دارم و یک فصل را با تمام توان برای موفقیت این تیم سپری کردم، اما در حال حاضر معتقدم که حضورم در کرج موثر نخواهد بود و به همین دلیل قرارداد خود را تمدید نمی‌کنم.
* از چند تیم لیگ برتر و دسته یک پیشنهاد دارم
مربی فعلی تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فصل بعد در چه تیمی حضور خواهد داشت؟ متذکر شد: در حال بررسی پیشنهادهای مطرح شده هستم و هم اکنون از چند تیم لیگ برتری و همچنین تیم‌های دسته یک پیشنهاد برای همکاری دارم. طاهری از بیان جزییات این پیشنهادها خودداری کرد و اذعان داشت: امیدوارم شرایط به صورتی باشد که بتوانم تجربیات خود را به جوانان کشور منتقل کنم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود