21 خرداد 1391
شماره خبر: 7752

هنوز جذب هیچ بازیکنی قطعی نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هنوز جذب هیچ بازیکنی قطعی نشده است

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: هنوز جذب هیچ بازیکن تازه‌ای به این تیم برای فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان قطعی نشده است.
مجتبی تقوی اظهار داشت: بر اساس توافقی که با مدیریت باشگاه سایپای البرز داشتم، لیستی را برای تقویت خطوط مختلف تیم و رفع نقاط ضعف به باشگاه ارائه کرده و خواستار جذب بازیکنان جدید شدم. وی تصریح کرد: بر اساس آنچه که اطلاع دارم، مدیریت باشگاه با تمام افراد نام برده در لیست فوق، مذاکراتی را آغاز کرده و توافقاتی نیز حاصل شده، فوتبال قراردادها ثبت نشود، هیچ چیز قطعی نیست. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: بر این اساس تاکنون هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده‌ایم،‌ اما توافقات خوبی با بازیکنان مد نظر کادر فنی صورت گرفته که امیدوارم طی روزهای آینده قطعی شود.
* تمرینات را با جدیت ادامه می‌دهیم
تقوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تمرینات جدید این تیم در چه شرایطی برگزار می‌شود؟ گفت: در تاریخ سیزدهم خرداد به تمام بازیکنان اعلام کردیم که برای آغاز دور جدید تمرینات حاضر شوند. وی تصریح کرد: اکثر بازیکنان در تمرینات حضور یافته و در حال حاضر کادر فنی اقدام به انجام تست‌های آمادگی جسمانی کرده و از بازیکنان تست‌های قوای جسمانی و آمادگی بدنی گرفته شده است. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: ما در فصل دوازده لیگ برتر با هدف قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدول مسابقات را آغاز کرده و برای رسیدن به این هدف باید تمرینات جدی و با نشاط داشته باشیم. تقوی با اشاره به اینکه قرارداد بازیکنان جدید سایپای البرز هنوز به ثبت نرسیده، گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر بازیکنانی که نیاز داریم به جمع ما اضافه شوند تا بتوانیم تمرینات را به صورت جدی پیگیری کنیم.
رفتن انصاری‌فرد قطعی نیست
وی درباره جدا شدن امین منوچهری و کریم انصاری‌فرد از سایپا اذعان داشت: نقل و انتقالات زیر نظر مدیریت باشگاه است و به طور قطع باید منافع دو طرف در این زمینه لحاظ شود. سرمربی سایپای البرز متذکر شد: جدایی منوچهری از تیم ما قطعی است، در مورد کریم انصاری‌فرد نیز با وجود آنکه احتمال انتقال وی زیاد بوده، اما هنوز قطعی نشده است. تقوی در پایان تاکید کرد: جایگزین بازیکنان جدا شده را در اختیار داریم و امیدواریم با جذب بازیکنان جدید در این زمینه متضرر نشویم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود