3 تیر 1391
شماره خبر: 8125

حضورم در سایپای البرز هنوز قطعی نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حضورم در سایپای البرز هنوز قطعی نشده است

بازیکن فصل قبل فجر سپاسی شیراز گفت: با وجود اینکه مذاکرات بسیار خوبی با مدیریت و کادر فنی سایپای البرز داشته‌ام، اما هنوز حضورم در این تیم قطعی نشده است.
مهرداد کریمیان اظهار داشت: پس از پایان لیگ برتر چند تیم از این لیگ و همچنین دسته یک پیشنهادهایی را به من دادند که یکی از این تیم‌ها سایپای البرز است.
* شرایط سایپا از دیگر تیم‌ها بهتر بود
وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه گفته‌ می‌شود حضور کریمیان در سایپا قطعی است؟ گفت: مذاکرات بسیار خوبی با مدیریت و کادر فنی سایپا داشتم و در بخش‌هایی نیز 2 طرف به توافقاتی دست یافتیم، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این بازیکن فوتبال ادامه داد: سایپا داری شرایط با ثبات و بدون حاشیه‌ بوده و تفکر حاکم بر این باشگاه حرفه‌ای است، ضمن اینکه در این تیم به بازیکنان جوان فرصت‌های زیادی داده شده و به آنها از سوی کادر فنی اعتماد می‌شود. کریمیان گفت: بنابراین شرایط باشگاه در مقایسه با تیم‌های دیگری که به من پیشنهاد دادند، از جمله دو تیم دسته‌ اولی، یک تیم لیگ‌ برتری، شرایط سایپا را بهتر دیدم، با این وجود هنوز به توافق نهایی میان من و باشگاه سایپا محقق نشده و به همین دلیل نیز قرارداد رسمی منعقد نکرده‌ایم.
* پیشنهادی از تراکتورسازی ندارم
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا به همراه مهدی کریمیان قصد رفتن به تراکتورسازی را ندارد؟ گفت:‌ از این باشگاه پیشنهادی ندارم و به همین دلیل مطالبی که در این زمینه مطرح شده به طور کامل کذب و حاشیه‌ است. کریمیان تاکید کرد: طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را اخذ کرده و تلاش می‌کنم بهترین گزینه را برای ادامه فوتبالم انتخاب کنم و در این راه با بازیکنان پیشکسوت فجر و کادر فنی این تیم مشورت نیز کرده‌ام. این مسئول در پایان اذعان داشت: هدف نهایی من از فوتبال پوشیدن پیراهن تیم ملی و خدمت به کشور است و امیدوارم با ارائه بازی‌های مناسب در فصل بعد لیگ برتر بتوانم به این هدف دست پیدا کنم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود