25 خرداد 1391
شماره خبر: 7916

همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنیم

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای رسیدن به جام جهانی باید همه توان ورزشی کشور به میدان آمده و علاقه‌مندان به فوتبال از تیم ملی حمایت کنند.
پیروز قربانی اظهار داشت: رسیدن به جام جهانی مهمترین هدف کشورهای دارای فوتبال است، چرا که تنها صرف حضور در این رقابت‌های مهم فوائد بسیاری برای فوتبال آن کشور خواهد داشت. وی تصریح کرد: از سوی دیگر رسیدن به جام جهانی در هیچ قاره‌ای کار آسانی محسوب نمی‌شود و از میان بیش از 180 کشور دارای فوتبال تنها 32 تیم می‌توانند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.
قوی‌ترین‌ها به جام جهانی می‌روند
مدافع تیم فوتبال سایپای البرز افزود: با توجه به اینکه تنها 32 کشور می‌توانند در جام جهانی بازی کنند، رقابت‌های مقدماتی در قاره‌‌ها به صورتی برگزار می‌شود که هیچ تیمی براساس شانس و اقبال نمی‌تواند صعود کند. قربانی تاکید کرد: بنابراین قوی‌ترین‌ها می‌توانند در جام جهانی بازی کرده و از منافع حضور در عالی‌ترین سطح رقابت فوتبال در جهان بهره‌مند شوند. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه عملکرد تیم ملی در مقابل قطر را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: همه تیم‌های حاضر در رقابت‌های مقدماتی با تمام توان وارد مسابقات شده و هیچ دیداری برای ما ساده نخواهد بود.
نواقص فنی تیم ملی در بلند مدت رفع می‌شود
مدافع تیم فوتبال سایپای البرز افزود: در حال حاضر به جای انتقاد کردن باید از تیم ملی حمایت کنیم و در این زمینه همه علاقه‌مندان به فوتبال وظائف خطیری بر عهده دارند. قربانی تاکید کرد: عملکرد تیم ملی در مقابل ازبکستان و قطر نشان داد که ما در برخی تاکتیک‌ها و همچنین خطوط دفاعی و میانی دچار نواقصی هستیم که باید برطرف شود. وی در پایان گفت: خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی این توانایی را دارند که نواقص فوق را برطرف کرده و امروز باید به جای پرداختن به نقاط ضعف‌، از تیم ملی و عملکرد کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود