18 تیر 1391
شماره خبر: 8653

جدایی بازیکنان به سایپا ضرر نمی‌زند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

جدایی بازیکنان به سایپا ضرر نمی‌زند

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: جدایی چند بازیکن فصل قبل ضرری به تیم ما وارد نمی‌کند و جوانان سایپا توانایی پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده را دارند.
عباس محمدرضایی اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای ایران چند دسته باشگاه و تیم حضور دارند که هر کدام برنامه‌های ویژه‌ای را برای خود طراحی کرده‌اند. وی تصریح کرد: یک دسته تیم‌های متولی هستند که مشکل مالی برای جذب جوانان مستعد و بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه نداشته و هر ساله در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوب دیگر باشگاه‌ها را به خدمت می‌گیرند. این بازیکن جوان نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: از سوی دیگر تیم‌هایی نیز در فوتبال ایران فعالیت می‌کنند که در حوزه پرورش بازیکنان جوان و معرفی آنها به فوتبال ملی کارنامه خوب و موفقی دارند که در این میان باشگاه سایپای البرز جایگاه شاخصی دارد. محمدرضایی خاطرنشان کرد: اگر به عملکرد یک دهه اخیر سایپا توجه کنیم در می‌یابیم که بازیکنان بزرگی از جمله کریم انصاری‌فرد در این باشگاه پرورش یافته و پس از تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان کشور به تیم دیگری رفته است. وی تصریح کرد: تیم‌هایی مانند سایپا که در امر بازیکن‌سازی عملکرد مناسبی دارند، هر ساله در فصل نقل و انتقالات شاهد پیشنهادهایی از تیم‌های متول و بزرگ بوده و طبیعی است که بازیکنان زیادی از این تیم جدا شوند.
جوانان سایپا جای خالی بازیکنان جدا شده را پر می‌کنند
هافبک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا جدا شدن بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای از سایپا به این تیم ضربه نمی‌‍زند؟ گفت: اگر ما از پشتوانه کافی برخوردار نباشیم به طور قطع این امر آسیب‌هایی را به تیم سایپا وارد می‌کرد، اما شاهد هستیم که سایپا از نظر بهره‌مندی از جوانان مستعد و انگیزه و تربیت آنها مشکلی ندارد. محمدرضایی تاکید کرد: بنابراین رفتن چند بازیکن نمی‌تواند به روند رو به رشد سایپا آسیب برساند. وی با اشاره به فعالیت چند تیم فوتبال در زیرمجموعه تیم بزرگسالان سایپای البرز تصریح کرد: به عنوان نمونه امسال چند بازیکن خوب از سایپا مهر و سایپای شمال به تیم اصلی وارد شدند که به طور قطع این جوانان توانایی پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده را دارند. محمدرضایی در پایان با تاکید بر اینکه برای بازیکنانی که در این فصل از سایپا جدا شدند احترام بسیار زیادی قائل است، اذعان داشت: به طور قطع و با آغاز رقابت‌های لیگ برتر دوره دوازدهم این امر را ثابت کرده و نشان می‌دهیم که جوانان سایپا از نظر فنی کمتر از بازیکنان جدا شده نیستند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود