5 شهریور 1390
شماره خبر: 1150

وعده الهي در نابودي مستكبران نزديك است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

وعده الهي در نابودي مستكبران نزديك است

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور گفت: وعده الهي در نابودي مستكبران نزديك است و مستضعفان وارثان زمين خواهند بود.
ابراهيم عزيزي ظهر امروز و در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در جمع راهپيمايان اين شهرستان اظهار داشت: رژيم استكبار در ورطه نابودي قرار گرفته است.
وي ادامه داد: امروز همه مسلمانان و مستضعفان جهان فرياد عدالت خواهي و آزادي را سرداده‌اند و به صورت يكپارچه و با حضور در اين راهپيمايي خواهان از بين رفتن ظلم و ستم در جهان هستند.
اين مسئول گفت: ما مسلمانان و آزادي‌خواهان جهان اسلام از اين همه جنايات شرمگين و ددمنشانه رژيم صهيونيستي به امام زمان پناه مي‌بريم و نابودي رژيم اشغالگر اسرائيل و حاميان بزرگش را خواستاريم.
عزيزي افزود: رژيم غاصب اسرائيل با هولناك‌ترين و فجيع‌ترين اقدامات زنان و كودكان فلسطيني را قتل عام مي‌كند كه گويي بويي از انسانيت نبرده است.
وي مردم فلسطين را مظلوم، شهيد، باغيرت، عدالتخواه و آزادي‌خواه عنوان كرد و گفت: حمايت از مردم مظلوم فلسطين از مهمترين وظايف ملت‌هاي مسلمان است.
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور خاطرنشان كرد: امروز شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل در تمام جهان به ويژه جهان اسلام به گوش مي‌خورد و اين مهم نشانه حمايت بي‌دريغ مردم، از ملت فلسطين است.
عزيزي گفت: البته بيداري امروز ملت‌هاي مختلف در جهان به بركت انقلاب اسلامي است.
وي افزود: امروز حكومت‌هاي ديكتاتوري و زروگو در حال نابودي هستند و اين نشانه خوبي براي ظهور بيشتر ملت‌هاي مسلمان در جهان است.
اين مسئول گفت: امروز شاهد بروز بحران‌هاي بسيار در قلب استكبار و رژيم غاصب صهيونيستي هستيم لذا تحقق آرمان‌هاي امام راحل نزديك است.
عزيزي در بخش ديگري از سخنان خود به قرار گرفتن در هفته دولت اشاره كرد و گفـت: ارائه خدمات به مردم و توسعه خدمات رساني به مردم از مهمترين اقداماتي است كه مسئولان در دستگاه‌هاي مختلف بايد مورد توجه قرار دهند.
وي اظهار داشت: امروز شاهد تحولات بزرگي در بخش‌هاي مختلف و به ويژه در عرصه خدمات‌رساني به مردم هستيم كه اين نتيجه تلاش‌هاي بي‌وقفه دولت در مسير خدمات‌رساني است.
اين مسئول گفت: اين مسير همچنان ادامه دارد و تلاش مي‌شود عرصه خدمات رساني و توسعه و آباداني كشور روز به روز با رشد و گسترش همراه باشد.
در پايان اين مراسم، قطعنامه‌اي قرائت شد كه راهپيمايان با فرياد الله اكبر آن مورد تاييد قرار دادند.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود